Inlägg från: malung86 |Visa alla inlägg
  • malung86

Unga mödrar Danmark

Isanje skrev 2010-05-25 17:26:25 följande:
    Ska MS flytta ensam till en egen lägenhet eller till nån kille? fattar inte riktigt
    Vad jag förstår ska hon flytta till sin pojkvän som hon varit tillsammans med i två veckor.
  • malung86
    äntligen mor skrev 2010-05-25 19:16:09 följande:
    Ms Vad ska man säga!  Det lät så bra från början att hon ville bort från mamman för hon ville klara sig själv, men sen skulle hon flytta ihop med en kille hon känt i 2 veckor!  Tänker hon överhuvudtaget på sin lilla kille?!!Första gången jag hejade på mamman . .. 
    Jag irriterade mig på MS i början när hon precis fått Tino och inte brydde sig om sin son. När hennes mamma fick ha Tino hos sig på natten för att MS hade sin pojkvän hos sig.
  • malung86
    Ts Mamma skrev 2010-05-27 11:55:59 följande:
    Malou-Stella; Där kan man ju prata om knasig verklighetsuppfattning, hon tycker det rä coolt i Köpenhamn så hon drar dit men de va visst inte så coolt så hon vänder om hemåt igen. Tragiskt. Henne tror jag i och för sig att det skulle räcka med en rejäl åthutning åt av någon hon inte känner så väl men som ser hur hon beter sig, kan ha fel men så tror jag.-.....återkommer, måste äta lunch nu...
    Hon skulle ju kanske titta på några avsnitt med sig själv. Då kanske det sjunker in hur hon beter sig.

(Vad konstigt det blev med citeringen)
  • malung86

Jag har reagerat över att många i serien rökt/röker och att de röker inomhus.

• malung86

Misstänkte att det var så, lite annan kultur när det gäller rökning.

• malung86
    Echidna skrev 2010-06-02 16:15:16 följande:
    Tyvärr tror jag inte den där MS är mogen för att ha barn, det är nog därför mormor tar hand om honom och därför som MS byter killar hela tiden. Hon beter sig som hon vore den 17 åring hon egentligen är (och borde vara utan barn). Nu har hon barn och borde ta ansvar för honom. Men men vi får hoppas att hon snart "växer upp" och tar ansvar för sitt och sonens liv.
    Håller helt med dig där!
  • malung86

Något jag inte riktigt fattade var, varför tvillingmamman skulle vilja göra sig snygg inför sin karl?
    Han gör ju ingenting! Det tycker jag är väldigt avtändande.

• malung86

Usch, stackars tvillingmamman.
    Vilka ord mitt framför kameran, att han inte har tid och hon känner sig tom.

• malung86
    Anonyhm skrev 2010-06-10 17:29:45 följande:
    Dessutom bad hon inte om tid ens utan bara att han skulle säga nåt snällt när han ändå gick förbi. Helt jävla sinnessjukt. Hur trött och sliten och sjuk jag än är "orkar" jag tala om för min man att han är fin, slänga iväg ett "du vet att jag älskar dig", eller något annat. Det kostar ingenting och tycker man att det är för jobbigt kanske man ska fundera över sin kondition. 
    Det är något äckligt över honom.
  • malung86

Kunde inte sagt det bättre!Cool

Anonyhm skrev 2010-06-10 17:36:10 följande:
    Ja. Och då menar jag utöver oljefilmen som verkar täcka hans ansikte. För helvete pågadrul ta en dusch och bete dig som en man typ. 
  • malung86
    längtan09 skrev 2010-06-10 19:55:40 följande:
    Nej, texten försvann för mig med, eller ja, den kom senare än talet. Tror det var som så att dom försökt med att han ska lära känna henne men han hade inte försökt nog eller något. Min danska är heller inte den bästa.

Fast jag vet inte, om någon försöker kidnappa ens barn, tänker man rationellt då? Hon hade ju inte haft mycket att sätta emot två karlar...
    Jag hade nog reagerat som Majas mamma.
    bilix skrev 2010-06-10 19:24:48 följande:
    Och Kristina (Maja's mamma, hette hon så?) verkar ju ha grava problem med sitt temperament.
    Och jag undrar varför inte pappan får träffa Maja för? Sa dom det? (Som sagt, texten funkade inte och min danska är inte den bästa!)  
    Jag tror han bara varit intresserad när det passat honom.
    Han kan ju glömma att få vara med sin dotter om han försökt kidnappa henne.
  • malung86
    bilix skrev 2010-06-10 20:42:33 följande:
    Jag borde skrivit :
     "Och Kristina (Maja's mamma, hette hon så?) verkar ju ha grava problem med sitt temperament, efter det man fick höra igår om hur hon behandlat sin mamma och bror, men jag förstår att hon reagerade som hon gjorde i det läget."
    Det missade jag. Hur hade hon behandlat sin mamma och bror?
  • malung86

Aha, då är det kanske dags att söka hjälp.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark