Inlägg från: Hon o Han |Visa alla inlägg
  • Hon o Han

Unga mödrar Danmark

är det bara jag som reagerar på hannas och hennes mammas relation? Jag får rysningar när mamman tar på hanna, det är lite väl mycket tycker jag :S

jag har nära kontakt med min mamma och hon hade nog också hjälpt mig med nätter då och då om jag fått barn så ung, säkert numera också. Men jag skulle ju aldrig vilja att mamma tog på mig på de viset som hennes mamma gör!

tycker också det är hemskt att tvingas komma på hem ocha tt dom kanske tar barnet från henne, fy attan att vara i den sitsen!! tycker Inge borde haft mer koll på sig som många här säger!

• Hon o Han

kan ju vara de väldigt intima förhållandet mellan hanna och hennes mamma som fått soc att vakna? dom kan ju vara oroliga för att bebisen ska råka illa ut eller något också. Förhållandet mellan hanna och hennes mor är ju lite för mycket får jag säga.. *rysningar*

Inge, vet inte vad jag ska säga om henne, men hennes styvmamma tar ju över lite väl mycket, men hon sa ju det till Inge när Inge var gravid " att om hon tog bebisen för mycket fick Inge säga till henne" Är nog bra för Inge och bebisen om dom kommer ifrån styvmamman, för att Inge också ska lära sig ta hand om bebisen mer, för jag tycker när hon vara i stan var det ju hennes kompis som tog hand om bebisen hela tiden.

MS, ja vad ska man säga, jag tycker synd om Tino!

Svar på tråden Unga mödrar Danmark