-
Jag håller med.. går nästan lite kalla kårar längs ryggraden. Vet inte varför egentligen, hon verkar ju vara en snäll och omtänksam mamma. Men något är det..Hon o Han skrev 2010-05-26 17:19:22 följande:är det bara jag som reagerar på hannas och hennes mammas relation? Jag får rysningar när mamman tar på hanna, det är lite väl mycket tycker jag :S jag har nära kontakt med min mamma och hon hade nog också hjälpt mig med nätter då och då om jag fått barn så ung, säkert numera också. Men jag skulle ju aldrig vilja att mamma tog på mig på de viset som hennes mamma gör! tycker också det är hemskt att tvingas komma på hem ocha tt dom kanske tar barnet från henne, fy attan att vara i den sitsen!! tycker Inge borde haft mer koll på sig som många här säger!Bara sticka så där som pappan till tvillingarna gjorde... inte särskilt moget.Surprise att Malou Stella flyttade tillbaks till Jylland ;) -
Min smiley symboliserar mitt uttryck när jag såg inslaget om MS. Jag finner inte ens ord för att kommentera..Miew skrev 2010-05-27 17:07:40 följande:Nu får väl MS ta och ge sig. Hur många ligger hon runt med egentligen? Stackars Tino. Vilken jävla stabilitet har han i livet? Tur att han har en mormor som bryr sig så pass mycket för hans morsa är fan inget att hänga i julgranen. -
Kanske jobbigt och byta kläder varje gång hon tagit i flickan?cherrypie skrev 2010-06-01 17:14:00 följande:Va löjlig dhristina är då. Sonen får vara hos en kompis men ändå kan hon komma med honom och ha honom i samma hem som dottern, (varför inte ha sonen hemma men bara hålla han ifrån dottern?) -
jag tyckte mig se att Bianca hade lakan och kudde etc. ihopvikt vid sängkanten. Hon kanske bäddar varje natt?
-
Tvillingmamman: Blir så ledsen när jag ser tvillingmamman... alltså, han verkar verkligen inte älska henne. Som någon annan skrev, hade min sambo sagt att han inte ville att jag och barnen skulle flytta närmare så hade jag sagt tack och adjö direkt!! Det där med att hon sätter barnen i babysittern framför tv:n reagerade jag lite på jag med, men vi vet ju inte hur ofta hon egentligen gör det. Kanske bara för en kort stund när hon ska röka eller så?
Stine: Jösses vad lik Benjamin är sin far! Haha, han kan som sagt inte förneka att han är far till det barnet ;D och så söt också. Jag tycker Stine verkar vara en vettig mamma!
MS: När kommer denna unga dam inse att det är dags att ta tag i sitt liv?? Tycker så synd om lille Tino som måste flytta runt så mycket. Men han verkar ju ändå må väldigt bra!
Vem har vi mer att kommentera..
Löshårsmamman: Hon med dottern Maja.. Det var inte dåligt att hon lyckades så bra med dejten ;) Han hade ju verkligen allt hon önskade. Relationen med Majas pappa verkar ju konstig... men undrar om hon låter honom träffa dottern eller om han verkligen inte är intresserad?? För hon blev ju minst sagt lite hetsig när hon pratade med honom... inför dottern till och med!! Skrämmande.
Hannah: Tycker hon verkar så söt och go den tjejen! Vill verkligen sin dotters bästa. Hoppas de får de bra i framtiden!
Apropå löshår: Jag blev nyfiken när ni diskuterade Inges löshår. Vilket avsnitt var det? måste ju spana in!
-
Inte det smartaste draget att ha fest det första man gör när man ska bevisa att man klarar av att bo ensam... och ha barnet hemma!?
Skräll att de inte kunde hålla sig ifrån att röka ;)
En undran jag har... vart får de alla pengar ifrån!? De flesta verkar ju gå på soc och speciellt Majas mamma verkar ha väldigt dyra och nya saker (inte för att man kanske behöver ha det illa för att man går på soc..) Får man lite mer pengar i Danmark? Tycker de verkar väldigt stort och så också....
-
Ja jösses vad lik maja är sin far! Helt sjukt lika!