Inlägg från: Mollyland |Visa alla inlägg
  • Mollyland

Unga mödrar Danmark

emmgus skrev 2010-05-24 20:01:52 följande:
    Fy fan va irriterad jag blev när jag ser Hanna stå o röka precis jämte sin nyfödda, hur fan är man funtad då?Sen undrar jag om de va någon som såg en skymt av en bilstol när dom tog ur henne ur bilen?Jag såg bara hur dom bar ut henne direkt i liggdelen!Va detta något sista avsnitt ellerså?Eller varför visade dom klipp från sesången som gått?
    Ja jag har också reagerat på detta rökandet. Inge röker ju hela tiden också och jag har sett andra mammor i programmet röka vid olämpliga tillfällen. De verkar verkligen ha en annan syn på det i danmark än i sverige.

Tittade också efter bilarnstol såg  bara ligg-liften.
    Kanske är man överbeskyddande men ingen bilbarnstol. De verkar ju ha köpt så mycket till barnet så varför ingen stol?
  • Mollyland

Är det bara jag som reagerar på de unga mammornas missbruk av löshår och hårförlängning?

Senaste avsnitten har två stycken dykt upp med alldeles för långt hår ( MS och hon som åkte flera timmar för att hämta sin son som varit hos pappan över helgen).
    Och idag hon som sökte jobb på Toys R Us, bara satte i lite hår och man såg så tydligt att det var löshår och sen Inges kompis som hade slitet fult löshår i. Även Melissa har en massa löshår.

Jag tycker inte det är snyggt. Är inte meningen med sånt hår att det ska ut som ens naturilga hår?

• Mollyland
    mmelody skrev 2010-06-04 22:06:10 följande:
    Fasiken vad chockad jag blev när hon där som har sonen Mikkel (kommer ej ihåg namnet just nu..) var ihop med Peter!!! Jesus...
    Jag med! Alltså över att Peter är ihop med ännu en ung mamma. Det verkar som han bara vill vara ihop med dem för att få vara med på TV. Varför annars lixom?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark