Inlägg från: Vargkvinnan |Visa alla inlägg
  • Vargkvinnan

Unga mödrar Danmark

Doodies skrev 2010-05-31 13:32:25 följande:
    Tyckte så synd om honom när han stod där i fönstret och grät. Då hoppades jag verkligen att dom hade varit där innan och skolat in honom. Men jag fick för mig att dom flyttat långt? Kanske svårt att pendla för inskolning då? Hade dom inte gjort det innan så känns det så självklart att vara där för honom när han börjar första dagen. Var väl inte så att föräldrarna hade häcken full när dom gick där ifrån?
    De flyttade till andra sidan stan.
    Arentorpbebis skrev 2010-05-31 13:39:43 följande:
    Ja så svårt att veta hur de ligger till när man bara får se det lilla som visas i tv Vad heter föresten mallicks mamma?
    Rebecka
  • Vargkvinnan
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 10:36:03 följande:
    Ikväll skulle det handla om den där mamman som har en dotter som heter maja (heter inte hon också Kristina??) jag tycker hon är tristare än de andra, varför vet jag inte... vad tycker ni?
    Jag kände "varför ska hon vara med nu igen". Hon är verkligen supertråkig enligt mig och tillför inget till programmet.

Tyckte det var hemskt att se Benno på förlossningen, han bara stod där och var inte aktiv alls. Visst att en del pappor kan vara rädda inför den situationen, men nä, jag har svårt att förstå mig på hans sätt där.
  • Vargkvinnan

Blir så trött på M-S mamma. Dags att gå och sidan och vara mormor och inget annat.

• Vargkvinnan
    Arentorpbebis skrev 2010-06-16 13:14:07 följande:
    Japp så står det i alla tv tablåer!
    att imorgon visas avsnitt 30 i säsong 10 (från 2010) som är det sista för säsongen.
    Men Imorgon kommer de att även (förutom de två sista avsnitten på säsong 10)  börja sända säsong 3 kl 13,35  (Kollade i tablån och de verkar ändra tiden varje dag så ni får vara uppmärksamma så ni inte missar!)
    Är det måndag till torsdag som gäller då också?
  • Vargkvinnan
    Nilla21 skrev 2010-06-16 17:54:49 följande:
    haha hur länge höll de upp 1 timme? hahaha varför INTE röka på balkongen istället? och var har pojken fått astma ifrån kan man undra hmmm
    5 timmar var det enligt dem själva.
  • Vargkvinnan

Majas mamma, hon verkar nästan tro att det är lärarens fel att hon har kuggat och inte hennes egna. Tur att hon kuggade, en sådan skulle jag inte vilja möta i trafiken.

• Vargkvinnan
    pingstlilja skrev 2010-06-18 11:02:11 följande:
    Jag tyckte han var lik han som var med Ullred på kanla5. Han den där blonda killen som handlade med sin mamma. Tror han sa att han jobbade med makeup.
    Ja det har du rätt i, de är faktiskt väldigt lika. Glad
Svar på tråden Unga mödrar Danmark