Inlägg från: doddy |Visa alla inlägg
  • doddy

Unga mödrar Danmark

Hej. Jag har följt mammorna länge nu och nu ska ni få mina åsikter vare sig ni vill eller inte {#lang_emotions_smile}.

Malou Stella: En mamma som bara flyttar med sonen när inget blir som hon vill. Har flyttat minst 4 gg. Hon tar inte tag i sitt liv utan lever på sin snälla mor. Hon är säkert en bra mamma men moste hitta ro i livet.

Melissa: En ung mamma med inte så mycket erfarenhet. Har köpt saker till sonen för över 20,000 istellet för att titta på ny lägenhet. Gnällig som få och allt ska till 85% kretsa kring henne. Vist hon hadde en jobbig början med sonen.

Katherina: Har fortfarande inte hittat lungnet med sonen utan har haft mycket problem och har flyttat några ggr.

Stine: En mamma som ser till sin dotters bästa. Har valt ett boende och en ny pojkvänn som tar till sig Isabella som sin egen dotter.

Pappa Peter: En man (om man kan kalla honom det) som inte riktigt vet vad han vill. Han är inne på sin 3 unga mamma nu och vi får se hur det går. 

Utöver detta ser jag mycket bytande av partner och tuverr mycket rökning i unga år. Vist jag är ingen ängel.

Tycker mycketom serien och föler den varge dag jag kan. 

Hoppas ni tyckte om mina åsikter och kanske kan holla med till viss del.   

Svar på tråden Unga mödrar Danmark