Inlägg från: msister |Visa alla inlägg
  • msister

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-06-02 14:07:02 följande:
    JAPP.. eller.. fröken ursäkt kanske.. sambon mailade o frågade vad jag gjorde på FL när jag ska skriva tenta....han hänger ju minsann här också om än väldigt anonymt ha ha...fick förklara.. skriver man tenta och ska vara färdig en dag före utsatt tid får man planera.. men då får man offra... Unga mödrar tex.. så TELL MEEE
    Det välbekanta ansiket var Peter, karln som verkar samla på UM. Han och Mikkels mamma pussades genom hela programmet.

MS skulle skicka iväg ett brev om att Tinos pappa inte levt upp till dom krav som fastställdes av rätten och därför tyckte hon att han inte gjort sig förtjänt av att ha Tino på julafton. Men så ringde pappan lägligt och sen fick man inte reda på så mycket mer.

Tvillingmammans dotter blev dålig i något magåkomma och blev tyvungen att vara separerad från sin brorsa. Men det visades inte vara någon fara och i slutet av programmet återförenades syskonen igen.
  • msister
    Anonyhm skrev 2010-06-02 14:25:49 följande:
    Inget nytt om Hanna igår alltså? 
    Nä, ingenting om henne.
    Jo, hon (jag är så jäkla dålig på namn) var arbetslös och hade bränt ner lägenheten hade fått sparken och försökte sig på en karriär som mdell igår. Men det gick som tippat, inte så bra.
  • msister

Kanske är Jacob rädd för att förlora ännu ett barn och behöva slita ännu mer på det ansträngda förhållandet? När dom äntligen har kommit upp på banan igen, utbilda sig och gifta om sig så kan jag förstå att hans reaktion. Jag förstår Rebeccas reaktion, hon får bevis på att hon fungerar som hon ska efter allting och jag förstår hans rädsla, som ger sig uttryck i ilska, över att kanske förlora båda barn och fru.
    Dom borde kanske leta upp den där terapeft (stavning?) igen?

MS vill jag bara erbjuda lite hjärnceller eller slänga in i ett riktigt liv för en människa med mindre verklighetsförankring har jag nog aldrig sett. Kanske skulle ha varit nån amerikan i Jay Lenos program. Hette det Jay walk? När dom ställde allmänbildade frågor till vanliga amerikaner...

• msister
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:33:20 följande:
    Intressant detta med de unga mödrarna. Jag tycker att det är direkt obehagligt att det verkar finnas folk som aldrig träffat dem, pratat med dem eller känner dem öht som förföljer dem på t ex facebook. Eller så är det jag som är gammal.  
    Ja, iså fall får jag lov och ställa mig i den kön (även om det förmodligen bara spär på den nästintill ohanterliga ålderkrisen). Jag hade inte ens en tanke på att man kunde söka upp dom på fejan.
  • msister

Tummen upp för Stines krutmormor! Hon kanske skulle passa som medlare mellan tvillingföräldrarna så att dom kunde bestämma sig hur dom ville ha det.

• msister
    hysteria skrev 2010-06-11 15:23:33 följande:
    var det hon som skällde på Melissa när hon kallade joshua
    för "bollen"?

Vad har hänt med Rebeccas (Rebecza) fula stavning?
    Ja, det var det.
  • msister

Det enda jag satt och tänkte på när jag såg Kristina, Majas mamma var: -Snyt dig och skaffa jobb...

Svar på tråden Unga mödrar Danmark