Inlägg från: Xtina |Visa alla inlägg
  • Xtina

Unga mödrar Danmark

Anonyhm skrev 2010-06-02 13:34:17 följande:
    Nej. Det r nämligen inte ett regelbrott. Vad får du ut av att sitta här och bråka? Mår du bra av att vara här fast ingen vill att du ska förstöra?  Har du verkligen inget vettigare att göra med din tid?
    Se det som såhär, så som man vill att andra behandlar en ska man behandla andra = om man vill starta en dispyt med de i denna tråden så borde man starta en egen tråd istället för att besudla denna tråden. Tycker att Anna ska starta en ny tråd och sluta upp med att förstöra för de som vill att denna tråden ska funka.
    kritik tar jag med en nypa salt, limebit och en STOR flaska tequila
  • Xtina
    Anonyhm skrev 2010-06-02 13:37:17 följande:
    Om man inte har något bättre att göra med sin tid än att jävlas med andra bara för att ens avkomma sover så kan man använda den tiden till att söka hjälp.
    LOVE YOU!!!! Kan inte vi bli best buddies. Du sa det jag tänkte det.
  • Xtina
    Ant85 skrev 2010-06-02 13:47:31 följande:
    done
    me too!!!!
  • Xtina
    annakohler skrev 2010-06-02 13:54:17 följande:
    jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn
    Det finns inget vi kan göra eller säga......vi som är i denna tråden vi vill bara diskutera det som tråden handlar om. Du verkar mer angelägen att prata om dig själv, starta en egen tråd. Inget illa menat. Men detta är en tråd, om du vill prata om dig själv och saker som rör dig skapa en egen tråd. Ett råd i all välmening
  • Xtina
    Silme skrev 2010-06-02 14:27:26 följande:
    Det undrar jag också!!
    Enligt sonen sitter hon hemma hos sin mamma och gråter. Hm? Ett litet barn som säger så det gör ont i själen.
  • Xtina
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 14:59:29 följande:
    Nadja var länge sen man såg i UM...
    Ja visst var det, undrar hur det gått för henne.
  • Xtina
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 16:52:41 följande:
    Ja det har verkligen varit en händelserik dag i tråden...
    minst sagt
  • Xtina

Hanna ska inte bo på ett hem, hon KAN ta hand om sin dotter Cecilaya......ska vi se hur mötet går mellan henne och Nikki som bor hemma hos Hannas mamma.

• Xtina
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 18:06:44 följande:
    Håller med dig, så är det nog faktiskt. //En till som inte döpt sitt barn...

Sen undrar jag lite hur den Pappan tänker, har nog inte sett han resa sig eller röra tvillingarna ens en gång sen de föddes, typ...

...och de måste se mer på TV än vad min 6 åring gör...:-O
    Ja pappan verkar mest bara vara sur, att han bara tog sin väska och drog det visar ju hur lätt det bara är för honom att dra.
  • Xtina
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 18:37:00 följande:
    ja jag fattar inte att dom kan lämna barnen framför tvn sådär.. helt sjukt..

Men nej jag tycker fortfarande inte att hannah är en bra mamma åt hennes flicka.. Jag ser bara påtvingade pussar och påtvingad kärlek eller vad man ska säga.. ett spel för galleriet så att säga.. och att hon säger "för i helvete ska man inte få äta i fred" när hennes dotter vaknar under middagen ja vad tror hon? jag fick inte äta en hel måltid ostört innan m,in son blev typ halvåret.. återkommer btw skvaller om michelle och nadja i spoilern för den som är intresserad :D
    Dom ligger mer i sina babysitter än dom sitter och gosar med dom, men man vet ju aldrig hur det är behind the camera så att säga, visst den kommentaren Hanna sa när Cecilyia grät det kanske inte var så smart men hon sa det nog med glimten i ögat - det finns ju de föräldrar som är värre Inge till exempel.
  • Xtina
    Helennnna skrev 2010-06-02 19:02:14 följande:
    Jag har alltid gillat henne .. du har rätt i att hon växer.
    Isanje skrev 2010-06-02 17:54:19 följande:
    Tonåring+stolpskott+idiot+puckad.
    Kunde inte ha sagt det bättre själv. Usch dumpa honom! Visst verkar han ta hand om barnet bra men han är ju en riktig skistövel. HUR kan han dra på fest när han inte har träffat henne på ett tag? Hm.. förstår mig inte på honom.
    Han lider väl av något som gör att man inte får störa hans rutiner de finns ju dom som gör det. Hoppas att det löser sig för dom, hoppas att man får följa Christina mer och se hur hennes nya liv ser ut nu när det bara är hon och Lukas i och med att Lukas pappa Peter redan dragit över 3st unga mammor. Undrar vem som står på tur härnäst. Bläh! Mongo situation helt enkelt.
  • Xtina
    Missy M skrev 2010-06-02 19:46:39 följande:
    Ingen som tänkte på att hon som vill bli modell (namn?) tappade dotterns napp mitt på gatan och utan att ens försöka få bort eventuella bakterier eller skräp satte den tillbaks i dotterns mun Kräks
    Ja så kan det va, inte lätt att vara vare sig barn eller ung mamma kan jag tänka. Hon kom väl på sig själv kanske eller så kanske hon gör det en dag. Vem vet?
  • Xtina
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 21:07:07 följande:
    hehe ja..
    Ja han har ju liksom dragit över 3 st av dom redan nu kanske han kommer att gå tillbaka till Lukas mamma igen(???) En tanke. Jag menar Katerina hon flippade ju på sitt ex för att han enligt henne var ute för mycket och för att han drack öl till maten(!) - Vi vet ju ingenting, men va man kan se angående Peter så är han en jäkla slapptask jag menar kolla på hans förra förhållande de sas ju att det höll i ett halvår hallå du trodde det mer eller mindre var 3 avsnitt eller nått *asg* - Han hade synpunkter på att hans ex bara sa till Lukas hela tiden det kanske inte är så konstigt med tanke på vad som är fångat på film att han försökte strypa Cody med en leksaksorm och sånt(!) Men han och Christina hade ju också ett jäkla förhållande, dom drog med Lukas när han var spädbarn till bowlinghallen, höll aldrig på hans rutiner, åt alltid med tvn på så att Lukas var okoncentrerad inte konstigt att kommunen granskade dom. Det blev dom ju tillsagda också att ingen tv på när ni ska äta, och att dom skulle hålla på hans rutiner. Ett barn måste ju ha rutiner annars blir det ju kaos.
  • Xtina
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-03 10:25:02 följande:
    ja hon ska ju inte bara döpa dom utan konfirmera dem också...
    Va föräldrar kan ställa till det för sina barn, jag vet ju att min morsa blev helt skogstokig på mig för att jag ville konfimera mig, så jag var tvungen att göra det för att MAMMA ville det. Fick ju höra att jag var en skam. Och att jag skämde ut mamma för att jag inte var konfimerad. Så kan det vara. Hoppas att hon bara döper dom och inte tvingar dom till att konfimeras också.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark