Inlägg från: Tokfrjant |Visa alla inlägg
  • Tokfrjant

Unga mödrar Danmark

Har inte skrivit här förut men följer programmet när jag kan.

Är det ingen som bor med pappan till barnet?

De har ju verkligen lyckats hitta rätt personer till programmet, man ska bli ganska irriterad när man kolla på sådana program, det är ju inte lika kul att kolla på "vanliga" familjer.. Tråkigt bara att detta ger dåligt rykte till alla unga föräldrar (eller dåligt rykte för alla i Danmark :-P).

♥Elias080704♥ ♥Tvillingar BF 100927♥ - www.emeliesgodsaker.se
  • Tokfrjant
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 10:01:42 följande:
    Jo'rå tvillingarnas Mamma & Pappa är fortfarande gifta.

Sen är det väl lite så att när de är så unga så blir ju tjejerna "tvingade" att växa upp medan killarna drar, inte i alla fall men ibland, eller ofta...

Peter & Christina va oxå tillsammans länge (3 år) efter att de fått barn, Camilla & Kieu fortsatte också ihop ett tag, Louise & Ronnie är fortfarande tillsammans, Camilla & Benjamin likaså, Bente & David höll också ihop ett bra tag efter att Emma fööddes, så några finns det allt...
    Jo, jag kom på det sen Iaf tvillingföräldrarna, kanske fick för mig att de sepererade för att han bara stack men såg nu i detta avsnitt att de höll ihop och även nån till
  • Tokfrjant

Tycker det är oförskämt att skratta i kyrkan som hon gjorde, speciellt när hon frågade om prästen hade sagt nåt liknande som "”Kristi kropp för dig utgiven" och sen när pojkvännen sa aj så lade hon upp ett högt "ha!" så det ekade i hela kyrkan.. :-S

Och hon 17åringen som är gravid och har en pojkvän som skulle följa med till ultraljud. Han verkar borta ibland tycker jag. Han kollar aldrig in i kameran när han pratar just med dom och han verkade inte vilja följa med till ul, utan sa att han var tvingad...

Sen tycker jag synd om Hanna, jag hade nog själv gått in i en depression om min mamma var döende och mitt i allt det riskera att förlora mitt barn! Och vad har mobilen med saken att göra? Hon borde istället sluta röka.

• Tokfrjant
    sasssyy skrev 2010-06-08 09:04:11 följande:
    Ang hon den unga tjejens pojkvän som inte tittar in i kameran.. han är ju blyg stackaren... måste man titta in i kameran för att vara "okej"...jag tycker det känns mer naturligt om man bara är sig själv och inte glor rätt in i kameran faktiskt.. Men både han o tjejen verkar ju vara lite i en rosa värld och inte riktigt förstå vad som händer.. hoppas de lyckas hålla ihop iaf...
    Det verkar som att han är tvingad till att ta papparollen. Hon vet nog lite vad det handlar om eftersom hon har så många syskon. Han kanske också har det, det vet jag inte men tycker synd om honom. Jag hade inte ställt upp att vara med på tv om jag varit så blyg.
    Han hade ju inte behövt titta in i kameran men kanske brevid som att han pratade med någon från teamet. Det kanske är för att alla andra gör det som jag reagerar för han slänger runt med huvudet överallt och tittar ner, jag tycker inte man hör vad de säger då.
  • Tokfrjant

Nu har jag missat en del men tycker faktiskt det börjar bli mer hemsk att läsa här inne än att se programmet, bland annat angående tvillingpappan.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark