Unga mödrar Danmark
Utbildning kan man ta i tu med i efterhand om det krävs faktiskt .
Sen måste jag bara påpeka , vem f-n har en scooter inomhus haha :P
Tvillingmamman måste vara lite blåst hon med kan jag tycka , han säger rätt ut att han INTE vill ha sin familj hos sig på Jylland( det är väl där han bor har jag för mig ) & hon sväljer det , hade min man sagt något sådan hade han fått en fet spark i röven & åkt med huvudet före faktiskt .
Han är inte engagerad i något som har med sin fru eller sina barn att göra nästan , är det något att hålla kvar vid ?
Och han hycklar inte med det heller, men ja , det är ju hennes liv .
Reagerade dock på att hon själv säger att hon "glömmer" bort sin dotter & att sonen får mer tid men verkar inte anstränga sig allt för mycket för att ändra på det .
Tycker att det enda man ser barnen göra är att sitta i babysitters också ?
Natasha gjorde mig mörkrädd, att resonera som hon gör kan ju inte vara normalt & att bli så besatt av att få en flicka kan ju inte heller vara vettigt eller bra för henne .
Stackars hennes ungar om dom ser programmet i efterhand , dom lär ju inte känna sig önskade såvida dom inte är flickor !
Förstår inte varför man sätter fler barn till världen när man inte klarar av sitt första , det är ju jobbigt för dom på helgerna för då är dom själva, seriöst ?!
Är väl bara ut & aktivera pojken , gå till en lekplats där andra barn finns.
Och sen kommentaren om att utan dom helgerna hade dom inte klarat förhållandet ( var väl något sånt ? ) , ska dom se till & få en helgfamilj till sitt kommande barn också så dom får känna på det unga livet :P