-
donecammily skrev 2010-06-02 13:29:23 följande:Tycker alla som bryr sig om att det inte är en spolier tråd borde anmäla så att vi får bort henne från tråden. -
Vilket j*vla stolpskott han är Hannah's pojkvän... Nikky(?) '
Eller är han bara tonåring? -
äh han sa det bara flera gånger för att han hade lite dåligt samvete över att vara borta den helg som Hannah faktiskt var hemma. Tyckte han betedde sig som ett pucko (/en tonåring) och jag tror Hannah skulle klara sig bättre utan honom och slippa lägga energi på någon som ändå kommer att lämna henne/som hon kommer lämna inom kort.sasssyy skrev 2010-06-02 17:54:18 följande:fast lite söt var han.. "Jag älskar dig" säger han flera gånger och hon bara nickar...hmmmm verkar inte jättebrydd kring honom... och hon säger ju själv att hon slösat för mycket tid på killar...tjejen mognar och växer helt klart i mina ögon..
-
en ledig helgIsanje skrev 2010-06-02 18:05:29 följande:Har Hannah flyttat hem igen eller har hon bara en helg 'ledig' från mödrahemmet? Min dotter vaknade mitt i allt.
-
ingen spoiler. Samma saker som Stine sa i programmet igår.bilix skrev 2010-06-15 16:33:17 följande:Vad är det för länk? Vill inte ha någon spoiler till här! -
Näj! vad ska jag då skynda hem till efter jobbet?Arentorpbebis skrev 2010-06-16 10:01:51 följande:Ikväll är sista avsnitten av unga mödrar säsong 10 -2010
På torsdag börjar de sända säsong 3......
-
Haha klockren "testomgång" på teoriprovet där.
-
finns på kanl5play de också. om man klickar på pilen brevid ettan i hörnet ovanför avsnitten.ellixoxo skrev 2010-06-16 16:51:46 följande:Hur kan man se gamla säsonger av ungamödrar på nätet? Måste man ladda ner eller finns dom också på typ kanal 5 play? Jag har letat för jag har missat vissa säsonger som jag skulle vilja titta på. särskillt nu när sista avsnitter går imorgon. -
haha ja alla getter är då rakt inte hemma där.Isabellesmamma89 skrev 2010-06-16 17:25:33 följande:Majas mamma är ju för dum. Orkar inte söka jobb förrän hon har körkort.
Hur går det ihop? :O
-
Frågan är väl om Soc och bilhandlaren kollar på unga mödrar.pingstlilja skrev 2010-06-17 09:47:49 följande:Line o Isabellsmamma är de bästa mammorna. Där ser man ju att om man sköter sig så blandas inte soc in. Det konstiga är att man får följa dessa mammor i UM. De verkar bara vilja ha stolpskott annars.
När dessa avsnitt visas i danmark måste ju soc tycka att där måste vi rycka in. Ex Hanna, tänker hon inte hur det kommer att se ut i tv?? Soc o handläggarna kommer ju lätt att se dessa program och en ny utredning kan ju inte vara så svår att påbörja.
Undra vad bilförsäljaren kommer att säga- med tanke på att hon inte hade körkort och han villigt lånade ut bilen utan ta körkortskontroll.
Soc kanske har anledning att göra det kan tyckas, men han som lånade ut bilen såg inte ut som "den typiska" unga mödrar tittaren
Men ja, någon som känner, någon kanske.
-
haha ja kanske det. Fast det blev ju mest bara pinsamt för honom om han nu kollade.pingstlilja skrev 2010-06-17 09:54:13 följande:Fast det gör dom säkert. Har det dykt upp ett helt tv-team och man vet att man ska vara med i tv i något program bör man titta. Lite eko får man väl vara.

Fast man kanske inte behöver ha något körkort för att provköra i Danmark? -
Stine och Line är väl rökfria båda två och deras respektives också?aLttjolajban skrev 2010-06-17 10:12:08 följande:Herrgud var är det för knäppskallar som är med i serien?
Lever alla på soc?.
De röker hela tiden ,röker med barn i famnen osv
Jag blir illamående av hur de missköter sina barn !
En normal går ju inte ut i tv med hur missköter sina liv och sina barn
Finns det nån rörkri familj i serien?
Hanna gör ju totalt bort sig.Håller kärleken hemlig och beter sig som en barnrumpa
-
Ja det var bland det värsta jag sett i serien. Ska hon prompt röka så kan hon väl göra det ute och inte i ansiktet på sin lilla dotter.AmandaBrun skrev 2010-06-17 10:14:20 följande:Alltså. När Hanna torkade sin dotter i ögat med en skitig kökshandduk samtidigt somhon stog med sin tända cigg i munnen ville jag bara sjunka genom soffan.
Lågvattenmärke.haha jag måste ju påpeka att det finns någon som inte röker och sköter sig på det sättet iaf.AmandaBrun skrev 2010-06-17 10:14:40 följande:Ja ja märk ord
-
De norska unga mödrarna var det ju mer fest och väldigt lite barn i tyckte jag när jag såg det. Trist! Nej mer danska unga mödrar!Blåbärssaft10 skrev 2010-06-17 10:30:15 följande:ha för mig att bland dom norska så fanns det fler normala än vad de finns i danska. Men samtidigt så är det ju rätt underhållande me de danska. :D
-
Ja Unga mödrar är ett "klappa-sig-på-axeln-program" liksom lyxfällan och liknande.hysteria skrev 2010-06-17 10:39:43 följande:Tyckte de norska avsnitten var riktigt tradiga.. Hoppas att det kommer mer danska unga mödrar så man själv kan framstå som en alldeles fantastisk mamma :D
Men de får gärna skippa de norska unga mödrarna som sagt, de var inte ens roliga att titta på. -
Nej gamla som går nuTessou skrev 2010-11-12 08:37:44 följande:Så det är inte nya som går 15:30 å började i Onsdags...? Min kompis sa det nämligen, men jag har glömt det själv.