Inlägg från: ellixoxo |Visa alla inlägg
  • ellixoxo

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-06-14 17:07:31 följande:
    hon majas mamma.. hur länge har hon varit i hop med den där killen egentligen??

och en annan sak......ta för fan upp ungen ur sängen när du går på dass!!! och stäng inte in henne i rummet för att göra dig "snygg".....

Och sen en till.......är hon alltid snuvig??? Hon snörvlar ju alltid när hon pratar..

Maja ville ju faktiskt inte vara uppe. Hon ville ligga i sängen visst grät hon lite när hon låg i sängen men seriöst har ni ens barn ni som skriver i det här forumet?

Hur vanligt är det inte att ens unge har en gnällig dag och inget fungerar? Ni dömmer jävligt hårt här...

• ellixoxo
    Anemia skrev 2010-06-14 18:02:19 följande:
    Eller så snortar hon....

Inget förvånader mig ang de unga mödrarna. Som att hon ville ha barn med den nya killen Martin, och skulle hon bli gravid nu skulle hon behålla barnet. Gissar att hon är gravid innan veckans alla avsnitt är visade!

Vad är det som är så konstigt med att hon skulle behålla barnet? Hon vill inte göra abort? Jag trodde det var alla kvinnors val?

Hon är ju iaf ärlig med det så killen vet ju vad han ger sig in på.

• ellixoxo
    annakohler skrev 2010-06-15 10:50:53 följande:
    tycker faktiskt du har rätt om det du skriver såg på din profil att bebisen är ditt andra...vi får ju bara se vissa inslag
    till exempel det med stine o hennes depression vi vet ingenting mer än det vi såg

vad var det för eksem izabella har på rumpan
    jag har ingen aning om vad det var för eksem men det såg riktigt illa ut. Stackars lilla det såg ut att göra ont.
  • ellixoxo
    sasssyy skrev 2010-06-15 10:55:24 följande:
    fast det är ju klart.. om man ska välja mellan att sitta på golvet ensam med dörren stängd eller i sängen där man har en trygghet så är ju valet självklart....

Hade hon frågat "maja vill du komma ut i hallen där du ser mamma" gissa vad maja hade svarat då?
    Kanske att hon inte orkade just då eller tänkte på det med en massa kamera gubbar hemma.
  • ellixoxo
    Filuren83 skrev 2010-06-16 10:25:29 följande:
    Gud vad Lines mamma verkar mysig! Och Jesper också, vilken fin kille, hoppas verkligen att han stannar!

Fattar inte hur Natasja och Daniel kan ge sin son cola när han är så sjukt hyper. Och som mamman håller på och ger honom alternativ...
    Jag vet inte helt hur barn brukar vara, men beror hans beteende enbart på föräldrarna eller är det något med honom?
    Jag fattar inte hur dom kan ge en två åring cola överhuvudtaget
  • ellixoxo

Hur kan man se gamla säsonger av ungamödrar på nätet? Måste man ladda ner eller finns dom också på typ kanal 5 play? Jag har letat för jag har missat vissa säsonger som jag skulle vilja titta på. särskillt nu när sista avsnitter går imorgon.

• ellixoxo

Att pojken har astma kan ju bero på att hon antgligen rökt när hon var gravid med honom också. Och att hon tyckte den största anledningen till att sluta röka var att det kostade mycket pengar.... Inte att sonen har astma och att hon är gravid?? Hmm jag rökte när jag var gravid med min första son också jag mådde så sjukt dåligt och det enda som lugnade mig var ciggen + att jag inte riktigt kopplade jag hade inte den där kärleken som jag har nu. Jag kände inte riktigt att det var mitt barn som låg där inne. Men nu har jag slutat helt skulle aldrig röka när jag är gravid igen och jag rökte inte inne eller i närheten av min son så fort han hade fötts.

• ellixoxo

Lines mamma tycker jag verkligen är en förebild. Så lugn och cool. Jag skulle vilja ha med henne på min förlossning.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark