Inlägg från: I o M |Visa alla inlägg
  • I o M

Unga mödrar Danmark

Jag skulle vilja se hur det går för Bente och Kristina eller va hon nu hette.. Hon som har Lukas med Peter. Kommer det en säsong till efter den här?

• I o M
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 10:07:11 följande:
    JA! Nagel-Christina....undans hur nöjd hon är över att se Katerina ha snöbollskrig med sitt ex på tv

CATFIGHT!
    Hahahahaha ja!

JA ska norska komma tillbaka! Jag tycker nästan det var bättre än danska.
  • I o M

ha för mig att bland dom norska så fanns det fler normala än vad de finns i danska. Men samtidigt så är det ju rätt underhållande me de danska. :D

• I o M

ja dom är ju rätt tragiska, man kan bara inte låta bli att titta hehe.
    Hur blev de me svenska då? Har bara sett några klipp som ligger uppe på
    kanal5 sida..

• I o M
    Ant85 skrev 2010-06-17 10:43:57 följande:
    Ja Unga mödrar är ett "klappa-sig-på-axeln-program" liksom lyxfällan och liknande.

Men de får gärna skippa de norska unga mödrarna som sagt, de var inte ens roliga att titta på.
    Hahahaha.. ja såg nåt gammalt lyxfällan igår. Fy fan så tragiskt!!

Alla sluta mobba mig nu! :D Norska mödrar är bra! Fast ok, måste man välja så blir de kanske danska.
  • I o M

Men jag ser faktiskt lite fest och sånt istället för en massa tragiska soc.fall typ kristina med sebastian och simon...

• I o M

Christina och dennis tror jag dom hette.. Ha två pojkar sebastian och simon, hade jätte mycket problem med socialen.
    Det är så många som heter christina så man knappt kan hålla isär dom haha

• I o M
    Arentorpbebis skrev 2010-06-17 11:01:10 följande:
    står still i huvet på mig men som sagt 3 av 4 mammor heter ju christina haha
    Hahaha jo jag vet. Vi var i Danmark -08, har en del släkt där. Träffade 4 st christionor på 2 veckor! Verkar vara ett populärt namn..
    Sen skulle man ju vilja se hur det går för Michelle.. Ni minns, hon som gifte sig och skilde sig och fram och tillbaka
  • I o M
    Arentorpbebis skrev 2010-06-17 11:05:46 följande:
    hon hade en jeans väst på sig va? Vanligtvis brukar man ju ha någon topp eller något under men bara  Vanligtvis!
    man brukar ju det... Ser inte så ljust ut för henne, syns att hon verkligen inte är redo för barn.
    Kan hon inte köpa BYXOR SOM PASSAR OCKSÅ hahahaha
  • I o M

jo trodde nästan inte de kunde bli värre, så bytte hon till spetsleggings utan något över!

• I o M
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 14:27:20 följande:
    Nu tycker jag att ni är lite känsliga.

Ungefär lika klädd som Hanna var på festen brukar jag gå tex när jag ska storhandla, gå på banken, strippa m m

Är ni gamla tanter allihopa eller???
    Hahahahahahahah!!

Just sett det sista avsnittet på play och jag tyckte att tvillingmamman, va hon nu hette, gjorde helt rätt. Verkade inte som om pappan brydde sig värst mycket om familjelivet.
  • I o M
    vackert udda skrev 2010-06-17 19:50:37 följande:

Ja, idag var det verkligen synd om MS, hon försökte ju faktiskt att uppfostra sin son och så sitter (och ligger) Britta där bredvid som en barnrumpa och klagar på maten! Självklart tar lille Tino åt sej och härmar hennes argument att "det bränner i munnen" och "att jag har visst smakat". Herregud! Hur DUM får man vara?! Idag fick man verkligen se varifrån MS fått sitt beteende...

Men hjääälp vad Tino är söt med alla sina kommentarer till allt!!! "Nu ska jag lägga pölser" eller vad var det han sa när han skulle bajsa? Skrattande Och alla de små saker han sa idag, herregud vad jag skrattade!

Ja! Alltså lägga pölser! :D Så söööt!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark