Inlägg från: tweenies |Visa alla inlägg
  • tweenies

Unga mödrar Danmark

Rebecka och Jacob har ju försökt få fler barn säger hon, dom försöker men hon får missfall, och nu när hon blivit gravid igen så vill han att hon ska göra abort?!. Skitstövel säger då jag, försöker man bli gravida så kan man inte bara komma sen och försöka tvinga till abort. Självklart så ska hon behålla barnet som DOM har jobbat för!!!!

• tweenies

Visst jag gillar inte heller Natascha, hon verkar inte göra något annat än röka, trots sin son brevid och en stackars bebis i magen och dittan och dattan. Men jag tycker även synd om henne, sonen har ju inte den minsta respekt för henne, han ignonerar henne totalt, det kan inte vara lätt.  Fast med hennes tankebana om en flicka så bör hon inte ha barn överhuvudtaget, hon såg inte det minsta lycklig ut på ultraljudet eftersom hon var så orolig att det skulle vara en pojke, och ennu surare vart hon när det inte gick att se kön. En annan sken ju som solen när man fick se barnen på ultraljud, det enda man vill höra var ju att barnet var friskt och välskapt, sen att man fick veta könet var ju bara en bonus. Och Flickor är inte lugnare än pojkar, enligt min värld är det tvärtom :P.

Finner inga ord för Majas mamma, hur fan tänker hon?

Jag gillar Stine men börjar tröttna på "det är så synd om mig". Men hon är en klar favorit. Jag saknar Camilla och benjamin? Hon som hade 3 pojkar och så gärna ville ha en flicka.

Hannah pratade om att hon och bebisen ska få en egen lägenhet eftersom kommunen inte vill att hon ska bo med mamman av risk att mamman tar över ansvaret. Men MS då? Hon är ju mer storesyster än mamma till Tino. Hon borde verkligen få en egen lägenhet.

• tweenies
    hysteria skrev 2010-06-16 07:56:53 följande:
    Fast M-S har ju haft egen lägenhet men klarar inte av det, hon har ju redan flyttat 9 (?) gånger med Tino. Tror hon skulle behöva lite stöd i sin mammaroll istället för en mormor  som tar över HELA tiden.
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
    Ja just det, det har hon ju, tänkte bara på att hon bott med killar men hon har ju provat bott själv. Varför klarar hon inte det? Vet att hon hyrde huset också, men det hade hon inte råd med. Men resten av gångerna har jag inte koll på. Varför flyttade hon ifrån dom ställerna? För att hon inte kan bo ensam med Tino, eller har det vart ekonomiproblem där med? 
  • tweenies
    sasssyy skrev 2010-06-16 10:14:43 följande:
    Nu spekulerar jag bara. .men jag får en känsla av att det så klart har varit tufft för MS.. det ÄR tufft att helt plötsligt bo ensam och ha ett litet barn.. oavsett hur gammal man är.. hon har ingen försörjning utan lever på soc......

och så gnäller hon lite.. det gör vi ju alla...

då kommer mamma och säger "ja men det här GÅR inte.. du klarar inte det här.. du får flytta hem igen"..

och då gör MS det....
    Jo det är det nog, hade kanske vart skillnad om hon bott ensam med honom från början. Jo har märkt att morsan där inte kan klippa navelsträngen från MS. Tråkigt att hon ska lägga sig i så mycket.
  • tweenies
    Dallandra skrev 2010-06-16 10:17:27 följande:
    Precis, han VET ju att hon förr eller senare erbjuder honom något godare och han vet dessutom att hon fortsätter att be honom äta. Hon är inte konsekvent alls så det tror sjutton att han struntar i vad hon säger. Det känns som att hon är "rädd" att ställa krav på honom, hade det varit mitt barn hade jag sagt att då blir det ingen frukost och tagit bort den.
    Hon är nog rädd för att ställa krav på honom eftersom han ignonerar henne. Jag tror att hon är så desperat på att få hans respekt så hon tror att hon kommer få det genom att vara snäll och gullig. Helt fel.  
  • tweenies
    livet med barn skrev 2010-06-16 21:27:08 följande:
    hoppas soc tar hannas dotter!!! börja helgen med att supa och utan barnvakt! idiot! säger jag bara (min åsikt!)
    ~ William 13/2 ~
    Det tycker jag är lite hårt, att hon började med att festa/fira att hon får komma ifrån mödra hemmet gör inte henne till en dålig mamma. Och dom hade en nykter barnvakt. Vad tar ungen för skada av att dom sitter där, om hon sover vill säga.. Fast självklart så skulle hon kanske väntat med att fira till hon fick flytta in på riktigt. Inte så bra med att börja med att supa när det bara är på prov.
  • tweenies

Bra att tvillingmamman valde att lämna skithögen. Inte är man förvånad heller att han skrev över all vårdad över barnen på henne, han gjorde det säkert utan att blinka, så känslokall som han verkar. Hoppas han kommer ha någon slags kontakt med barnen iaf.

Hanna var riktigt omogen som ringde till den nya killens ex och berättade för henne om dom två, han hade ju nyss lämnat henne och deras gemensamma barn. Så känslokallt. Vart riktigt sur, stackars den andra mamman.

• tweenies

Jo det ser så ut, men jag tror nog hon är med lilltjejen mer än vad som visas. Fast visst reagerar man på att det alltid är pojken som får uppmärksamheten, fast å andra sidan så kanske han kräver mer uppmärksamhet än flickan, hon kanske har lättare för att ligga ensam medans pojken inte alls vill ligga själv, och om så är fallet så ä det inte så konstigt att sonen verkar få mest uppmärksamhet.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark