Visst jag gillar inte heller Natascha, hon verkar inte göra något annat än röka, trots sin son brevid och en stackars bebis i magen och dittan och dattan. Men jag tycker även synd om henne, sonen har ju inte den minsta respekt för henne, han ignonerar henne totalt, det kan inte vara lätt. Fast med hennes tankebana om en flicka så bör hon inte ha barn överhuvudtaget, hon såg inte det minsta lycklig ut på ultraljudet eftersom hon var så orolig att det skulle vara en pojke, och ennu surare vart hon när det inte gick att se kön. En annan sken ju som solen när man fick se barnen på ultraljud, det enda man vill höra var ju att barnet var friskt och välskapt, sen att man fick veta könet var ju bara en bonus. Och Flickor är inte lugnare än pojkar, enligt min värld är det tvärtom :P.
Finner inga ord för Majas mamma, hur fan tänker hon?
Jag gillar Stine men börjar tröttna på "det är så synd om mig". Men hon är en klar favorit. Jag saknar Camilla och benjamin? Hon som hade 3 pojkar och så gärna ville ha en flicka.
Hannah pratade om att hon och bebisen ska få en egen lägenhet eftersom kommunen inte vill att hon ska bo med mamman av risk att mamman tar över ansvaret. Men MS då? Hon är ju mer storesyster än mamma till Tino. Hon borde verkligen få en egen lägenhet.