Inlägg från: vackert udda |Visa alla inlägg
  • vackert udda

Unga mödrar Danmark

Jaa! Christina - Dumpa Michael!!! Han är ett j*a AS som inte ens försöker anstränga sej vare sej för henne eller barnen (eller sitt utseende, håller med alla inlägg om hans vedervärdiga yttre!). Hon klarar ju sej utan honom, han verkar bara vara en 2-minuteman som bara rör henne när han vi ligga...

• vackert udda

Var det nån mer än jag som reagerade på att Lines mamma satt precis bredvid Line med den lille nyfödde i famnen - samtidigt som Line hostade för fullt i lunginflammation? Inte så smart, kan jag tycka...

• vackert udda
    emmgus skrev 2010-06-14 21:04:40 följande:
    De nya parets barn, lucas? Han verkade ju heelt konstig.. eller ja fel ord o använda kanske men fy satan va tacksam jag är över min dotter nu alltså.
    Hade aldrig orkat med en sån unge, eller ja.
    Jag tror inte att det är nåt fel på ungen utan på föräldrarna. Det är ju uppenbart att han inte mår väl när han har ett sånt beteende, kanske för att mamman enbart fokuserar på att bli gravid med en flicka och glömmer bort sin lille pojk?
  • vackert udda

Dagens två avsnitt har verkligen fått mej att undra mer än vanligt alltså!

Först och främst Christina(?), Majas mamma, som provkör en bil utan körkort, men hur långt kom hon då? Ca 15m och sen kunde hon varken få i backen eller ta ur nyckeln!! Förvånad
    Sen att planera ett bilköp för 98000dkr när man går på soc och redan har andra skulder är ju såå naivt! Och som första bil, skaffa en Honda Accord-84, det hade jag Flört Den kan hon ju krocka lyktstolpar med utan att det gör så mycket.

Och Natasja sen... ujuj... WT!!! Vad tror hon själv då, ge ungen cola till frukost och vänta sej sen en lugn och harmonisk unge? Herrejesus... Och det sättet de pratar om sitt förhållande och att Lucas redan är i familjehem - det bådar ju inte gott för den stackars bäbisen i magen. Än värre sen om det blir en pojk då, ska han "samlas på hög" med sin hyperaktiva bror då eller? Tills det kommer en flicka..?

Och Stine... visst katten är hon en fantastisk mamma och sätter alltid sina barn först, men om man bortser från barnen så tycker jag hon är dödens TRÅKIG med sitt förbannade gnäll heeela tiden! Men det är ju, som diskuterats tidigare, uppenbart att hon gnäller för att få uppmärksamhet - vilket iofs. inte r så konstigt med hennes svåra barndom.

Men måste flika in med nåt positivt idag ändå - Lines mamma är ju helt fantastisk tycker jag! Hela den familjen känns mindre WT än de flesta andra.

• vackert udda
    annakohler skrev 2010-06-15 21:45:12 följande:
    man måste kunna danska ganska bra för att kunna få till ett riktigt samtal men tyvärr kan jag inte danska så bra .

så varför är du på mig alla får ha sina favoriter  i unga mödrar eller får man inte det,.
    Ingen av er kan engelska då?
  • vackert udda

Om den där dumbruden Natasja hade haft något i skallen så hade hon ju fattat att det är pga. hennes rökning som sonen fått astma! Men neej då för "han har ju inte hunnit ta skada av det ännu" - JÄVLA IDIOT! Jag blir så arg på sånt skit!

• vackert udda

Jag visste det med Hanna. Kände det på mej sen det första avsnittet hon var med, när hon var i typ 4 månaden och gick på stranden med nån kompis. Jag kände direkt att hon inte var en person som jag skulle tycka om. Även om de flesta i denna tråden lovordat henne ett tag nu när hon gjort vissa förbättringar så väntade jag bara på gårdagens händelser. Jag visste det, har aldrig gillat henne och hennes attityd. Jäkla tuggummismaskande WT!!!! *grr*

Men Lines mamma, jag har skrivit det förr och jag gör det igen - hon är ju underbar! Har älskat henne från första ggn de var med i UM. Jag fullkomligt älskade när de stod och fixade mellanmål till hela familjen, hela bordet fullt med frukter och grönsaker uppskurna i snacksvänliga bitar! Oh! Hela jag blir varm i kroppen, tack och lov att det finns NÅN i denna serien som inte proppar i sina barn choklad, chips och cola (och ciggrök) varenda dag!

• vackert udda

Ja, idag var det verkligen synd om MS, hon försökte ju faktiskt att uppfostra sin son och så sitter (och ligger) Britta där bredvid som en barnrumpa och klagar på maten! Självklart tar lille Tino åt sej och härmar hennes argument att "det bränner i munnen" och "att jag har visst smakat". Herregud! Hur DUM får man vara?! Idag fick man verkligen se varifrån MS fått sitt beteende...

Men hjääälp vad Tino är söt med alla sina kommentarer till allt!!! "Nu ska jag lägga pölser" eller vad var det han sa när han skulle bajsa? Skrattande Och alla de små saker han sa idag, herregud vad jag skrattade!

• vackert udda

Roligt också att kommentatorn sa att Maks lämnat sin flickvän IGÅR och att Hanna nu var sur för att det minsann var på tiden att han berättade om dem!

Håller med om att det var riktigt ruttet gjort av Hanna att ringa exflickvännen... men jag är inte förvånad - åter igen har hon visat sin mognadsnivå.

• vackert udda
    parvati skrev 2010-06-17 21:26:32 följande:
    Ja men förså vad hemskt att vara hemlig älskarinna i ett helt dygn...

Angående varför Hanna hamnade på mödrahhemmet så beror det enligt henne själv att mamman tar för stor plats(dvs hon tar inte själv hand om sitt barn), hon messar för mycket och har för stor kontakt med sina vänner.

När hennes dotter var sjuk och låg på sjukhus så tyckte inte personalen där att hon kunde tillgodose sin dotters behov.
    Sedan är det säkert mycket som vi inte får reda på av Hanna.
    Men jag har helt för mej att det sagts också att Hanna och hennes mamma gått på soc hela Hannas uppväxt och att det är därför de har haft extra koll på sej från början. Nån som kommer ihåg detta?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark