Inlägg från: MammaÄrJag |Visa alla inlägg
  • MammaÄrJag

Unga mödrar Danmark

Milliemolly skrev 2010-06-22 10:16:19 följande:
    Har Mikkels mamma lämnat bort ett barn?
    Ja , hon lämnade över vårnaden till pappan när pojken var liten(Alltså en pojk hon fick efter Mikkel. Tror pappan heter Jonas(inte säker ) . Pga förlossningsdeppression som hon gjorde det.
    Amelia 2006-08-24. BF 2010-11-17
  • MammaÄrJag
    artax skrev 2010-06-22 10:32:21 följande:
    Yes, hon blev ihop med någon killkompis och dom blev gravida.. han verkade jätte stabil och trevlig men hon verkade må skitkasst och kände att hon inte räckte till till båda barnen när hon inte var tillsammans med lillkillens pappa, så som jag fattade det åkte hon dit lämnade barnet och sedan har han fått ensamvårdnad.. Jag undrar direkt hur mkt hjälp HON fick i detta! Såg ågot annat avsnitt när hon skulle få träffa pojken med en socialsekreterare och hon vill ha delavårdand men fick inte, hur lever hon nu någon som vet? :)
    Hon  Har gett upp om att få tillbaka sin yngsta son nu. Hon är ihop med en kille som har barn med en annan tjej från serien (peter som var ihop med christina och har sonen lukas)
  • MammaÄrJag

satt igår och tänkte på att det är mest pojkar som tonnåsmammorna har fått..  Har ni tänkt på det ?Obestämd
    Är det bara gamla avsnitt som går nu på dagarna ? Kommer det några nya . någon som vet ?

• MammaÄrJag
    Lilysmamma skrev 2010-07-29 18:03:40 följande:
    Jag tycker det är äckligt att så många av dessa mödrar röker under graviditeten och sen inne när barnet kommit. Sitter med barnet i knät och en cigg i handen. Stör mig som attan.
    Riktigt irriterande. fattar inte hur man är funtad om man röker med sitt barn innomhus.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • MammaÄrJag
    annakohler skrev 2010-08-04 10:35:58 följande:
    man får fråga det man vill eller hur..jag upprepar ingenting...är det fel att man skriver att man med vill veta
    Nej , det är väl inte hela världen . Kanske hade varit värre om vi var 100 olika pers som skrev här inne och alla skrev att dom med vill veta haha.. Hade blivit ganska jobbigt Tungan ute 

Ingen ide att störa sig på varje liten små sak här i världen . Det finns för  mycket stora problem att ägna sig åt i stället.
  • MammaÄrJag
    annakohler skrev 2010-08-04 10:57:56 följande:
    kan berätta att jag sitter och prata usel engelska med kristina Landin som är mor till sonen Markus som i börjjan inte visste vem fadern va minns ni henne...vi snackar på fb

hon pratar väldigt glatt med mig...bara roligt hon kanske vet när programmet ska visas i sverige igen
    Så skoj.. Japp hon minns jag :)
Svar på tråden Unga mödrar Danmark