Inlägg från: Filuren83 |Visa alla inlägg
  • Filuren83

Unga mödrar Danmark

Gud vad Lines mamma verkar mysig! Och Jesper också, vilken fin kille, hoppas verkligen att han stannar!

Fattar inte hur Natasja och Daniel kan ge sin son cola när han är så sjukt hyper. Och som mamman håller på och ger honom alternativ...
    Jag vet inte helt hur barn brukar vara, men beror hans beteende enbart på föräldrarna eller är det något med honom?

• Filuren83

Alltså det här var ju helt sjukt, det sista programmet! Vad pysslar de med? Natasja som övertalar den snälla Daniel att börja röka igen när han faktiskt säger nej. Hon verkar leva i någon slags förnekelse när hon säger att hon inte tror att det kan vara skadligt för fostret att röka och samtidigt har sonen astma men hon menar att rökningen inte påverkar honom. Kanske rökte hennes egen mamma när hon var gravid med Natasja och att det är därför hon blivit som hon är..

Christina blir jag inte riktigt klok på. Att hon kuggade teorin ser hon som en ursäkt sen till att inte söka jobb..det är väl bara att söka och säga att hon håller på att ta körkort. Och är hon alltid förkyld eller är hon bara äcklig när hon håller på och snorar sådär?

Stines lilla dotter Isabella är ju så sjukt underbar och söt! Helt klart det sötaste barnet jag har sett! Det var härligt när de var på tjejdag men synd att Stine inte har några vänner att ha med sig.

Efter Lines förlossning känner jag bara att jag också vill! Riktigt imponerad, men å andra sidan, med den supermorsan hon har så kan man väl inte vänta sig annat!!

• Filuren83

Undra hur det har gått för Bente med sambo. Och de röker också, och dessutom inne. Helt crazy!

• Filuren83

Men alltså vad tråkig Hannah är! Hon blir ju sur på Maks hela tiden. Som att det är hans problem att hon har valt att taturea sig på överarmen och inte på något mindre synligt ställe...

• Filuren83
    LiveHappy skrev 2011-05-02 15:09:51 följande:
    Mm, hon verkar vara en bitterkärring faktiskt imellanåt. Det va ju hennes egna val att tatuera sig ..jag kan ha förståelse för att hon blev lessen över hans reaktion men hon ska väll vara glad över att han ens vill tatuera in hennes namn? För det är ju inget man kan kräva av sin "partner". Korkat i vilket fall att göra en sån sak efter tre månader, de har verkligen valt de mest korkade föräldrarna till det där programmet. haha 
    Nej precis, det var ju hennes val. Ja, man är verkligen ung och dum Men hon hade ju en bra plan om det skulle ta slut, att skriva mor istället och det var ju fint!
  • Filuren83
    LiveHappy skrev 2011-05-02 16:09:42 följande:
    Ah undra om hon tänkt ut det innan tatueringen fick sin plats på armen? För då kan tatueringen kännas okej faktiskt. :)

Jag är väll ung fortfarande 21, men inte beter jag mig som de flesta i programmet. ;) 
    Som jag förstod det hade hon tänkt det innan.

Sant, vissa är ju typ 20.
  • Filuren83
    LiveHappy skrev 2011-05-02 18:04:41 följande:
    Hennes mamma blev väll sjuk om jag inte minns helt galet?
    Hon var sjuk hela tiden. Men jag tror att eftersom Hannah har flyttat så är inte mamman med i bilden lika mycket längre och då blir det ingen filmning. Kanske..?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark