Inlägg från: Axelpaxel |Visa alla inlägg
  • Axelpaxel

Unga mödrar Danmark

Hoppas med in i den här tråden, följer också unga mödrar och har läst igenom många sidor av era inlägg och det är så roligt att läsa, kunde lika gärna vara jag som skrivit det mesta! Allt som en annan känt efter varje avsnitt har ni skrivit om Har inte hunnit se dagens, ska göra det när barnen lagt sig ikväll men låter ju som ett spännande avsnitt! Måste bara skriva om hannah, vilken månniska..! Och hennes stackars pojkvän som inte vågar säga bu eller bä, hoppas verkligen inte att han tatuerade sig sen!! Och vilka utbrott hon får hela tiden, stackars cecilya och leva med en mamma som har såna känslostormar!

Plutten 060701 & Pluttan 100829
  • Axelpaxel

Tänkte på en sak när de hämtade annabell att hon satt framåtvänd?! I sverige ska de väl sitta bakåt vända tills de är 3 år eller väger 15 kg, men det kanske inte är lag på det? Och då kanske de har andra lagar i danmark ang det. Kändes lite fel bara när man vet av fakta att barnet överlevnadschanser ökar om det sitter bakåtvänt. Annars tyckte jag hennes kille verkade skum på ngt sätt men ska bli kul och se mer av han imorrn

• Axelpaxel

Ja då förstår jag varför de satte henne framåt, men tycker ändå det är konstigt att det är så vanligt när det finns så mycket fakta som säger att man bör sitta bakåtväntGlad
    Haft problem med en massa hackande när jag tittat på webben, men idag laddade jag ner appen så nu kan jag se unga mödrar i telefonen och det fungerade perfekt! 

Livisu skrev 2011-05-05 00:09:32 följande:
    Tycker så synd om Kristina med tvillingarna. Hon är alltid så sorgsen. Minns hur känslokall barnens far var förut när de var gifta och han var med i serien. Otroligt deprimerande att se. Hoppas hon finner livsglädjen igen och börjar le och skratta!
    Håller med dig, hon ser och verkar alltid så nere ut,men jag har bara tänkt att hon måste vara super trött som är själv med två små.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark