Inlägg från: Julia08 |Visa alla inlägg
  • Julia08

Unga mödrar Danmark

Ja fy, tvillingpappan är verkligen inte rolig! Vad 17 ser hon hos honom Obestämd? Han har ju INGENTING! Han är inte ens "snäll"! Lider oxå med den stackars mamman. Hon har det inte lätt... önskar att pappan kunde bjuda till liiiite i varjefall, både för mamma och barnens skull!

• Julia08

Klart man vill se puckon, vad vore det annars för underhållning... hahaha!

Ja, ibland kan man undra var socialen är och var de drar gränserna! Vad gör många av de unga mödrarna till en bättre mor än Hanna?!? Malou Stella som tex flyttat NIO gånger på 1.5 år =0!?! Med Tino!!! ... Vad vore hon utan sin mammas daltande???!!! Andra har haft hem som liknar krigzoner där ungarna kryper runt etc...etc ... .Obestämd
    Jag tycker att Hanna verkligen har mognat sen hon fick dottern. Hade sannerligen mina tvivel när man såg henne och modern i de sunkiga huset från början, men hon har fått mig att ändra inställning! En stor klapp på axeln till HannaSkrattande!

Stine är aningen gnällig ibland men håller fullkomligt med om att hon är en jättebra mamma!

Christine med Maja.... hmm, vad säger man?!?! Tycker mest hon är flummig! En planta utan självkritik, haha

Ska med spänning följa det nya paret Natacha och.... *vad han nu hette*... dom eller åtminstone hon tycks ju heeelt förlorat kontakten med moderskeppetDemon... hehe!

Men säga vad man vill... Det är ett himla kul program att följa !

• Julia08
    ellixoxo skrev 2010-06-15 10:35:40 följande:

Ni som klagar så förjävligt kanske borde inse hur tv vinklar saker och ting.

Jag tycker att det är patetiskt hur ni vuxna kvinnor sitter och klagar på andra som ni inte ens känner. Som ni bara har sett i några klipp på tv. Fy fan vad ni måste må dåligt själva.

Ja... och tv vinklar och väljer de 20 minuterna med omsorg för att det ska ha ett underhållningsvärde!!!! Vad som görs under den övriga tiden har vi inte en susning om, men det som klipps i hop till ett program är ju till för att väcka känslor och reaktioner!
    Vi kan bara utgå från det vi ser, och det är det vi kritiserar likaväl som berömmer! Personerna som är med i programmet är nog väl medvetna om vad som sägs bakom deras ryggar eller hur de framställs i tv!

Jag vet inte om du själv följer serien med tanke på ditt inlägg! Det verkar inte så ... !
  • Julia08

Ja... Majas mamma kan man ju bara skratta åt! Hon anser att hon har råd med en bil för 98.000 spänn men hon har inte råd att ta om teoriprovet för att få körkortet Obestämd! Dessutom så orkar hon inte söka några jobb innan hon får bil men utan jobb får hon ju inget lån... Hahahahhohoho!

• Julia08
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-20 12:27:07 följande:
    Nån som vet var man kan köpa en sån där nyckelring som Stine gav Benny när de förlovade sig? den var ju jättefin.
    Har sett reklamannonser lite här och var på nätet! Googla lite så hittar du säkert
  • Julia08
    Mammas Havanna skrev 2011-05-06 07:06:50 följande:

Börjar inte de små barnen väldigt tidigt hos dagmamma i danmark??

Hon med tvillingarna lämnade dem där och så va de en annan mamma som och lämnade väldigt tidigt.

Måste de inte va ett år här i sverige minst.

I danmark har de även kortare föräldraledighet. Tillskillnad från oss så har de endast ett år! Dock så har de full lön under den tiden och inget SGI som vi har här.
    Men visst är det tidigt att lämna barnen när de är så små ...
  • Julia08
    kaosfuralles skrev 2011-05-17 21:13:41 följande:
    Hej på er.

Jag bara undrar om nån vet vilken säsong Christina och Dennis är med i?
    Minns inte att jag har sett dom under de senaste två säsongerna (jag följer de senaste avsnitten på dansk tv), däremot så medverkar dom i senaste säsongen av "Unga mödrars dröm".
Svar på tråden Unga mödrar Danmark