Inlägg från: Muminstjej |Visa alla inlägg
  • Muminstjej

Unga mödrar Danmark

Usch jag kan inte med varken Malou-stella eller hennes morsa! Fy!

• Muminstjej
    Mammas Havanna skrev 2011-06-08 23:28:51 följande:
    Men allvarligt talat. Nikita tjejen borde ju någon banka i huvudet med något hårt. Ligger man i o ska föda barn MÅSTE man då gå upp o röka en sista cigg.... Det är verkligen de värsta jag vet när gravida röker.

Hon den nya tjejen Amanda någonting, vilken planet kommer hon ifrån?? ska bli intressant att följa.
    Nikita är tragisk. Skaffar barn med en turk och sätter sig i en jävligt dum sits. Sen allt det andra dumma hon gör... Ja, vad ska man säga? Stackars tjej!
  • Muminstjej
    Kimona skrev 2011-06-09 00:38:46 följande:
    Nej inte jag heller, men jag skulle inte vilja bränna ner deras hus eller slå ner någon av dom
    Nej, det skulle väl inte jag heller!
    Men tydligen fanns det någon eller några som kunde göra det.
  • Muminstjej
    Livisu skrev 2011-06-09 00:43:54 följande:
    Alltså, man får ju bara se en liten liten del av deras liv. Det kan ha varit nån märklig granne, MS pappa, nån de är skyldig pengar, MS själv etc...
    Ja det är jag väl såklart medveten om. Men uppenbarligen ville någon eller några dom riktigt illa, annars tänder man ju inte eld på ett hus.
  • Muminstjej
    Arentorpbebis skrev 2011-06-09 10:52:06 följande:
    och den där nya tjejen va e hon för någon eller? nån liten rikemans snorunge typ, som springer runt med den där fula rosetten i håret :-P 
    Jag tycker hon var jätte söt den tjejen! Hoppas allt kommer gå bra för henne, hon verkar ju få mycket stöd av sin mamma iallafall. Men jag tycker inte hon verkar redo för att få barn... Men vem vet, hon kanske klarar det galant!
  • Muminstjej
    Arentorpbebis skrev 2011-06-09 11:04:46 följande:
    bara jag som inte tål sminkade småungar med världens längsta naglar och högklackat, hur gammal är hon egentligen? det har jag missat
    Hon är 19år, och ser väl ut som många 19åringar gör idag.
  • Muminstjej
    Nifelheim skrev 2011-06-09 11:08:50 följande:
    Den jättesöta imagen rök ju all världens väg när hon tycker att det är helt i sin ordning att röka hasch någon gång ibland även sen som mamma, bara man inte gör det "varje dag, eller varje helg". IDIOT!

Visst, alla kan trilla dit och göra dumheter när man är ung, men att nu när hon faktiskt slutat sitta och i tv säga att hon tycker att det är okej att röka hasch ibland sen också, bara inte när man är gravid. Det är bara korkat.
    Det har jag helt missat att hon har sagt?
  • Muminstjej
    IsaViolia skrev 2011-06-09 11:15:52 följande:
    Christina som har sonen Markus använde ju alla sina sista pengar förut för att inseminera sin ostammade häst, för att kunna premiera den och få massa pengar. Stoet kom på sista plats och hon gjorde en riktig förlustaffär. Men de va ju inte hennes fel enligt henne:) så jäkla bränd människa!
    Christina är inte direkt någon vidare smart människa. Där kan man snacka om att det lyser på övervåningen men att ingen är hemma! Kocko!
  • Muminstjej
    Nifelheim skrev 2011-06-09 11:16:45 följande:
    Hon sa det i dagens avsnitt. När hon sitter på sängen och diskuterar med sin mamma ang missbruket.
    Har inte sett dagens avsnitt än.
  • Muminstjej
    Nifelheim skrev 2011-06-09 11:24:33 följande:
    De flesta i programmet är väl relativt korkade. Christina som är mamma till Maja är ju så blåst som man kan bli, Malou-Stella har bara sig själv i huvudet, Natasha Nikita och det där paret som skulle sluta röka verkar ju också ha totalbrist på hjärnceller.
    Det enda par jag gillar är Camilla och vad han nu heter. Dom verkar riktigt vettiga faktiskt! Till skillnad från alla andra slödder. Värst är iallafall Malou-Stella och Natasha Nikita, tycker jag... Kan inte med någon av dom!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark