Inlägg från: annakoh1209 |Visa alla inlägg
  • annakoh1209

Unga mödrar Danmark

Kristina Landin mamma till Markus har det sök på hennes namn på google

• annakoh1209
    Helhjärtat skrev 2011-06-10 09:14:37 följande:

Håller med det ni säger, många nötter i den serien. Men ändå vill man fortsätta titta. :P

Men jag tyckte den nya tjejen amanda tog priset i gårddagens avsnitt när hon säger att hasch är samma som öl och att man borde få röka lite då och då. Fy fan. Hon som verkade så vettig till en början. Så sitter hon där i sängen med ciggen i handen och pratar om hasch. Man blir ju mörkrädd.

Undrar när dagens avsnitt kommer ut. :P

kommer ingenting idag tyvärr det går bara Måndag-torsdag
  • annakoh1209
    Livisu skrev 2011-06-10 12:48:14 följande:
    Ja, den där sminkade blonda med sin lille sjuka son, verkade helt okej och sund.
    Likaså hon med fem, sex barn... Camilla, med mannen Benjamin. Klok, varm, men lite för besatt av barn...

Camilla som är med nu, gillar jag också. När hon var förstagångsmamma var hon väldigt mesig och blyg och osäker... men hon har mognat!

Christina & Dennis tyckte jag oförskämt illa om. Verkade tyvärr lågbegåvade... satt ovårdade och trötta. Påminde mycket om Inge som är mer nu, och det här paret som väntar sitt andra barn och som skulle sluta röka.

Nadia tyckte jag också om, hon med sin leukemisjuka son.

Och Peter, som var ihop med Christina förut, och Katarina idag... han verkar vara en vettig pappa som resonerar bra. Fast ibörjan var han inte särskilt förnuftig med tanke på röran hemma och maten.

Många av de som är skötsamma och kloka gör nog klokt i att inte vara med i tv, utan ägna sig åt sin familj i lugn och ro. Så det finns nog rökfria och skötsamma tonårsföräldrar i Danmark med!
    du har skrivit lite fel Nadja har ingen leukemisjuk son
  • annakoh1209
    0rion skrev 2011-06-10 12:51:26 följande:
    hade hennes son med leukemi?
    Nej läs mitt inlägg
    det är Nadja som har Leukemi hennes söner helt friska
  • annakoh1209

Malou Stella har alltid varit ixerad vid utssendet det sa hennes mamma då tino var 5månader gammal att hennes dotter inte har ändrat sig ett dugg,
    men lite förstår jag henne denna gången bättre att lägga energi på sonen o sig själv så man inte tänker så mycket på branden hela tiden

sen var ju malou stella enormt stark som tog sig tillbaka till det nedbrunna huset

• annakoh1209
    Muminstjej skrev 2011-06-13 12:55:53 följande:
    Tittade precis på dagens avsnitt. Natasha-Nikita, herregud säger jag bara! Och den där Malou-Stella, finns det något hon orkar göra?! Förutom att sminka sig, klä sig och fixa håret? Snorunge!!!!!!
    Tragiska jag märkte i dagens avsnitt var Natasha-Nikita som inte tyckte om sonen depression eller
    sen Malou stella hur kan man ta en sån liten grabb till huset visst det är bra på ett sätt men inte med hans fågel mitt framför ansiktet på honom Tinos ord "mamma titta min fågel" då ville man bara knacka på malou oo säga att hon skulle ta bort sonen därifrån fy usch för dem två mammorna
  • annakoh1209

nej tror inte det heller att dem gjort det själva,
    dem berättade att det verkar som om Tino kände på sig något o av någon anledning gick ner till Tabhita o la sig, ren tur för det brann ju i hans säng en kort tid senare, handlade om sekunder.

det var ren tur att pojken överlevde,,,

kan också hända att dem var alldeles för chockade över vad som hade hänt, och ville inte säga o visa för mycket ifall den som gjorde detta ser programmet.,

Svar på tråden Unga mödrar Danmark