Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Haha, jag kom precis att tänka på det avsnittet när Christina som har Maja vill bli modell... Har man ingen självinsikt eller? Riktigt ordentligt med acne, foundation i fel färg och allmän ful.

Gillar dessutom natascha nikitas resonemang om att rökning är bättre än att hon är stressad.

Synd att dom främst visar världens spån i serien. Dock kan jag inte sluta titta ;)

• Momalicious

Men sen är ju samma sak i 16 and pregnant, där verkar alla vara tillsammans med riktiga korkskallar. Dom vinklar det nog som dom själv vill och väljer ut par som uppfyller deras krav. Kan tänkas att dom gör det för att unga inte ska tro att det är superlätt och fantastiskt hela tiden att ha barn.

• Momalicious

Kan du ge källa på det neeext? Står ju inget om det någonstans. Deras dotter är ju dessutom bara 10,5 månad nu..

• Momalicious

MS tog ju av försäkringspengarna för att slippa vänta ett år tills hon är 21 och då få samma summa någonstans ifrån. Sen lär de ha fått en hel del pengar med tanke på att i princip allt totalförstördes.

Och nej, DL fick inte barn på femman igår. Nån annan kanal vet jag inte, men inte femman.

• Momalicious

Mylifeasmum: jag bryr mig inte, eftersom jag hänger i spoilertråden men det är ju inte så kul för andra som inte vill veta ;)

• Momalicious

Fast hon är ju myndig så hon får ju faktiskt göra vad hon vill med sina pengar. Och i nåt avsnitt sa ju faktiskt Britta att hon förstod varför MS ville göra operationen.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark