Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Unga mödrar Danmark

MyLifeAsMum skrev 2012-02-09 14:33:01 följande:
    som jag skrev..
    kan inte säga hundra på vilken kanla det var,
    men jo jag såg det på tv igår!

du behöver inte upprepa det då!
    jag bad om ursäkt jag antog att ni hängde med på tvn,
    och jag antar att jag hade fel, my bad!
    Men du, detta är ingen spoiler tråd. Om du vill prata om saker som hänt gå in här då www.familjeliv.se/Forum-25-156/m38537935.html
  • Brooke
    MyLifeAsMum skrev 2012-02-09 22:28:17 följande:
    Åter igen, har jag inte spoilat, jag trodde ni tittade och hade tydligen FEL.
    som jag skrivit säger 10 gånger, my bad jag ber om ursäkt!
    Kan inte rå för att jag inte vet exakt var ni är i serien...
    Vi tittar men du verkar vara längre fram i tittandet än oss andra. D-L Har 3½ månad kvar på sin graviditet och i dag visades då dem berättade att de har annonserat ut att hunden måste bort från hemmet innan barnet kommer. Så vi ligger efter. Vet inte vart du tittar men du tittar inte på Sveriges kanal5.
  • Brooke
    mirre67 skrev 2012-02-14 16:55:34 följande:
    Haha, kan bara hålla med dig! Seriöst, så måste ju både DL och Rasmus vara fullständigt pantade..stackars deras barn säger jag bara, men man får ju hoppas att de inte får ta hand om ungen själva. Alltså snacka om att jag garvade när man fick se Christina och Natasha-Nikita vara ute med sina ungar, nerbäddad i en vagn låg Maja som väl är drygt två år och såg ut som en bebis, givetvis med nappen intryckt i mun, Remi som väl är bara några månader satt i en paraplyvagn utan napp..:)) Sen fattar jag inte hur Christina bara kan få gå hemma och dra hela tiden. Ställer inte soc några som helst krav på henne?? Men det är ju skönt för henne nu då, när hon får en unge till, så slipper hon ju göra något på ett tag till..
    Har för mig att hon har svårt att komma ut i arbetslivet. Förra säsongen var det väl då hon testade att vara på Donken och det gick inte då hon inte mådde bra. Så tror hon skulle behöva arbetsträna.
  • Brooke
    mirre67 skrev 2012-02-14 18:09:23 följande:
    Ja, det stämmer ju, hon var där EN dag, sen blev hon "sjuk" och gick inte dit något mer..hon är ju lika lat som den andra Christina som var med ett tag, hon som hade en unge som heter Lucas. Hon gjorde ju inget annat än satt i röran i lägenheten och beklagade sig över att Peter, pappan till Lucas inte hjälpte till, samtidigt som han jobbade och slet för att försörja henne och ungen..
    Fast hon har jag för mig gjorde mer än vad hon med Maja gör. 
  • Brooke
    mirre67 skrev 2012-02-14 18:13:57 följande:
    Ja lite mer kanske hon gjorde i och för sig..hon blev väl någon sorts nagelskulptris eller vad det var?? Men jag störde mig ändå mycket på henne för jag tyckte hon bara klagade på den där stackars Peter, INGENTING han gjorde dög ju åt henne..
    Ja det blev hon. Ja hon klagade lite mer än vad hon behövde. Men sen tror jag alla unga mammor inte tycker att pappan gör tillräckligt. 
  • Brooke
    Tvåälsklingar skrev 2012-02-14 22:24:38 följande:
    Det kan nog såna som inte är unga göra oxå, har inget med ålder att göra
    Jo självklart men nu var det ingenting med de äldre att göra i detta sammanhang därför skrev jag inget om de äldre.
  • Brooke
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-06 20:01:21 följande:
    Katarina som är mamma till Mikas och Mikkel och bebisen i magen, hon är inte tillsammans med Peter längre.
    Vems barn är det hon har i magen? Peters eller?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark