Inlägg från: Humlemamma |Visa alla inlägg
  • Humlemamma

Unga mödrar Danmark

Men varför kan de inte få bo ihop med dottern på ett familjehem istället?
    Visst soc har säkert sina skäl men det finns många fler olämpliga föräldrar som får behålla sina barn, dessa kan juh få bo tillsammans på hem så märks det juh om de klarat det eller inte.

• Humlemamma

Jo men precis o de gjorde sig juh av med hund o katt osv o städade, ändå kom beslutet.
    O jo han reagerar juh helt normalt på beslutet så tappad bakom ett bord e han inte.
    De vet juh inget om hur de är med barnet, de borde få en ärlig chans att ta hand om sitt barn o då under övervakning som på ett föräldrahem.

• Humlemamma

Helt rätt!
    Usch kändes riktigt illa att se avsnittet imorse, knöt sig ordentligt i magen.
    Har själv 3 barn o mitt 4:e i magen så man vet jug vilken resa o lycka det är att få barn o att då se nån krossas sådär är hemskt.

• Humlemamma

Ja visst såg deras hem hemskt ut, men det gör det i många hem, de borde kunnat få hjälp på ett annat sätt att fixa då, o sen ett familjehem med bebisen, där det är övervakat o de kan få en chans att ta hand om sin bebis.
    Men som sagt, vi vet juh inget mer än det som syns i kameran heller..

• Humlemamma

Ja fy, detta rökande i samma rum som bebisarna o barnen, usch! Ska man röka så gå ut då..

• Humlemamma

Fast kunna behärska sig inför sina barn, alltså jag har gråtit inför mina, min äldsta son med autism förstår ingenting o bryr sig inte men min dotter på 3,5 år är jätteförstående att jag blir ledsen så hon kramar mig o frågar varför jag är ledsen, de måste lära sig att vuxna som deras föräldrar med kan bli ledsna, vi är inga stålmänniskor bara för att vi är föräldrar.

• Humlemamma

Jäkla morgonhumör du har då! ;)

Nä men är juh drygt o ta fram datorn när de gick så bra o smidigt på tv. :)

• Humlemamma

Jo men jag har me laptop i sovrummet o tittar på serier o filmer på den på kvällarna men utan ljud då vi har barn i sovrummet som sover.. Så kan ej titta på de då eftersom de e svensk röst med o inte bara text :p
    O eftersom jag inte använder batteri i laptopen så måste jag liksom hålla på o stänga av o dra med mig sladd osv överallt o de e drygt :p

• Humlemamma

Ja fast får kolla på lite avsnitt idag på dagen tror jag, är ändå hemma sjuk med dottern så :p

Svar på tråden Unga mödrar Danmark