Inlägg från: Gsson |Visa alla inlägg
  • Gsson

Unga mödrar Danmark

Här ligger jag höggravid, dunderförkyld och med öroninflammation. Så SPOILAR ni?!?! Skäms på er!

• Gsson

Jag är så splittrad i mina känslor ang DL och Rasmus. Soc har ju varit på dem hur länge som helst ang den sanitära olägenheten hemma hos dem. Såg ni hur det såg ut när de var hemma för att hämta mer grejer? Lika jävla stökigt som alltid.

Rasmus sade ang beslutet att han skulle göra allt i sin makt för att få behålla Rosa. Men de har ju redan bevisat att de inte kan hålla hemmet i skick. Soc har ju verkligen försökt få dem att förstå hur de ser på saken genom att på en skala mellan 1-10 ranka deras hem som 3, medan DL och Rasmus tyckte 8. Kan man inte rycka upp sig och hålla rent när man vet att barnet står på spel?

Sen fick jag nyss barn själv och förstår deras känslor ang omhändertagandet. Skulle för allt i världen inte kunna ens tänka mig att bli av med mitt barn. Det var jobbigt att dom lyfte honom till bordet bredvid för att väga och mäta efter typ 2 timmar... Det måste vara otroligt jobbigt att kämpa sig igenom en förlossning när man vet att belöningen (

• Gsson

Wow, vad har hänt hemma hos DL och Rasmus? Har dom äntligen fattat?

• Gsson

Snösparv, håller verkligen med dig!

Sen står hon utanför sjukhusentren bredvid en skylt med "rökning förbjuden", har Remi i vagnen, och röker? Idiot.

• Gsson

Jo men då kan du visa din omtanke i spoilertråden alt vänta tills det visas på tv innan du leker medmänniska här.

• Gsson

Vet du ens vad spoila betyder? Det betyder att man avslöjar något innan det hänt, tex berätta hur en film/bok slutar för någon som inte sett/läst den.

Varför är det så viktigt för dig att berätta för oss ovetande vad du vet? Mår du bättre av det?

Svar på tråden Unga mödrar Danmark