Inlägg från: Pinolina |Visa alla inlägg
  • Pinolina

Unga mödrar Danmark

Har missat flera säsonger känns det som men what´s up med Hanna? Om de vill omhänderta hennes dotter så måste de ju ha rätt så tunga skäl, och jag menar, hon bor ju dessutom med en vuxen (sin egen mamma) är hon helt okapabel till att hjälpa till?? Varför ville de omhänderta dottern?knappast för att trädgården inte var välskött? nån som vet?

• Pinolina
    kimsi skrev 2012-03-01 11:43:29 följande:
    Mamman är allvarligt sjuk.
    det har du rätt i, glömde faktiskt bort att det var så illa med henne (har missat några säsonger). men iaf, känns som att det är mkt man inte får reda på
  • Pinolina

Bara jag som tyckte att kompisen till Natascha? (rödhåriga) som var med på sjukhuset när sonen skulle kolla hjärtat liknade en annan mamma som var med förut? som hade mikkel och en till son som hon sen gav upp vårdnaden om?

• Pinolina
    dullan skrev 2012-03-06 19:49:30 följande:
    Katherina heter hon, och hon var inte bara lik, det va hon! Flört
    ja tyckte väl det! men de brukar alltid säga om det är nån som varit med förut, så jag blev lite fundersam.
  • Pinolina
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-06 20:01:21 följande:
    Katarina som är mamma till Mikas och Mikkel och bebisen i magen, hon är inte tillsammans med Peter längre.
    har hon en trea på g???
  • Pinolina
    MansonDust skrev 2012-04-09 09:27:10 följande:
    Jag funderar på en sak.. När NN flyttade eller nej hon hade tittat på lägenheten! Ja då diskade hon sedan & jag blev fundersam på sättet att diska. Hon sköljde ju inte av disken utan la upp allt på en handduk med skum & matrester kvar! O.o Har jag missat något, är det fler som diskar så?
    haha ja jag har också funderat på det varje ggn. men men , det kanske finns andra som gör så? eller?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark