Inlägg från: MansonDust |Visa alla inlägg
  • MansonDust

Unga mödrar Danmark

Maks är i samma sits som en tjej med en psykiskt misshandlande kille. Han är liksom i samma sits, samma tänk, samma känslor. Han säger att hon är hans prinsessa & vågar inte riktigt säga emot henne.

Hoppas att han tar sig bort från Hannah.

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • MansonDust

Små barn sitter ju framåt även i USA. Obestämd

• MansonDust

Hur ofta kommer det ut nya avsnitt på kanal5play?

• MansonDust
    Mammas Havanna skrev 2011-05-06 07:06:50 följande:

Börjar inte de små barnen väldigt tidigt hos dagmamma i danmark??

Hon med tvillingarna lämnade dem där och så va de en annan mamma som och lämnade väldigt tidigt.

Måste de inte va ett år här i sverige minst?

Jo, det är nån standard om man är arbetslös. Tror att dom börjar vid 6-7 mån.
  • MansonDust
    Elins mamma 2010 skrev 2011-05-07 17:34:07 följande:

Nu har jag kollat ifatt, låg lite efter med tittandet :)

Måste bara säga - Natasja Nikita, vilket fruktansvärt namn! Annars verkar hon ju vettigare än många av de andra unga mödrarna i serien, som Majas mamma och Malou Stella (den sistnämnda gör mig mörkrädd!)

Jag blev inte så förvånad över att den andra Natasja inte slutat röka men positivt iaf att hennes sambo slutat och att hon röker utomhus.

Inge verkar ha mognat väldigt mycket! Kul att se!

Ja det var ju helt katastrof att dom rökte inne & pojken har astma!
  • MansonDust

Sen är det ju lite komiskt att Natasja Nikita inte kopplar att sonens storlek i magen kaaaanske är kopplat till rökningen?!

• MansonDust
    Elins mamma 2010 skrev 2011-05-07 18:25:11 följande:
    Jaså röker hon också? Det hade jag missat..
    Japp, hon har stått & rökt på sin balkong samt utanför Ikea.
  • MansonDust
    Mamma 85a skrev 2011-06-14 17:24:46 följande:
    Usch jo jag tyckte hon var otroligt elak men det är klart att man inte tänker klart när man har ont, varje kvinna reagerar ju olika. Själv är jag bara helt tyst under mina förlossningar..tycker inte det hjälper så mycket att skrika på allt och alla..gör ju inte mindre ont för det
    Jag är likadan, jag skriker inte på nån heller. Har jääävligt ont, men inte blir det bättre för att jag blir förbannad - kanske förbannad på mig själv i sånt fall, haha. Jävla självplågeri.
  • MansonDust

Men dom sa ju förra veckan "Och det var allt för denna gång!" som de gör när en säsong är slut. Så visade dom olika scener från alla mammorna i efter"texterna".

flicka -02, flicka -06, pojke -08, pojke -11. --> mansondusts.blogg.se
  • MansonDust
    Snösparv skrev 2012-03-15 20:33:48 följande:
    Har missat programmet i nästan två veckor, men såg äntligen det idag! Tycker synd om Remi, stackars mamma är helt fixerad vid Turkiet och ska ljuga om pappan - hon har inte tänkt på att man kanske blir avslöjad när man gått ut med det på tv?

För övrigt sätter jag ofta bodyn utanpå strumpbyxorna, speciellt om det är en fin body som man vill se hela mönstret/trycket på. Vanligt i finland har jag hört?
    Jag med, ibland.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08, pojke -11. --> mansondusts.blogg.se
Svar på tråden Unga mödrar Danmark