Inlägg från: Kimona |Visa alla inlägg
  • Kimona

Unga mödrar Danmark

Någon mer som funderar på Om Natasha Nikita har någon lätt störning ibland? Jag vet inte varför men hon är så konstig på något vis

• Kimona
    LiveHappy skrev 2011-06-08 20:00:14 följande:
    Tragiskt det där med att maloustellas hem har brunnit ner eftersom det verkar bero på att den va anlagd. Tänk om det är någon som sett serien som bara inte orkar med henne, men va sjutton dom kunde ju ha dött allihopa. :S
    Jag tror inte att det är någon slump, hennes mamma blev ju nerslagen för inte så många avsnitt sedan också
  • Kimona
    Scarlett77 skrev 2011-06-08 20:06:03 följande:
    Kan bara instämma, jag är urless på hennes rökande, gnällande och att hon hellre ville bli igångsatt på tok för tidigt och riskera sitt barns hälsa än att ha det lite gravidjobbigt.

Avsnittet där den nyttiga maten var ris med kyckling i cococolasås kommer jag nog minnas för alltid hahahaha. Var det ketchupen som var grönsaker i den rätten kanske? Undra vad dom äter i vanliga fall om det där var nyttigt! Fläsksvålar med majonäs?
    Ååååh vad jag blev arg på henne när hon gråtandes ringer sin mamma för att berätta att fostret var för litet (samtidigt som hon har en cigg i näven)

Och man undrar ju vad de äter annars om coca cola och ketchup kyckling är nyttigt
  • Kimona
    0rion skrev 2011-06-08 21:04:53 följande:
    ingen mer än jag som tycker att christina är lite konstig? (hon som fick praktik på mcdonalds) jag tycker hon verkar vara lat. Hon borde vara GLAD för att hon äntligen fått en sysselsättning. Hon borde kämpa lite mer för att få ett jobb. inte bara säga att det är tråkigt,..
    Jo hon är jävligt lat och vet inte vad hon vill överhuvudtaget.
    Hon ville bli konditor men kunde inte ens baka muffins utan använde en färdig pås-mix.
    Hon ville plugga men tyckte att det inte skulle ge henne något
    och nu tycker hon att det är töntigt att hon förlorar pengar om hon inte går på sin praktik...

Och stackars Maja som har napp i käften 24/7
  • Kimona
    Scarlett77 skrev 2011-06-08 21:38:54 följande:

Det känns som det där är ett geomgående drag hos dom här mammorna, dom verkar jäkligt apatiska och slöa. MalouStella och Christina tar ju dock priset :) Det är väl bara Camilla och Tvillingmamman som ens jobbar?

Har precis kollat på dom senaste 3 avsnitten, Natascha Nikita stör mig bara mer och mer. Hon är så flåsig och jobbig bara, som någon annan skrev får man en känsla av att hon har någon form av störning. Normal kan man ju inte vara iaf om man prompt ska ut och röka under förlossningen.

Den nya tjejen vad hon nu hette verkar ju också vara ett riktigt stjärnskott :) Har en känsla av att jag kommer få lust att ta henne och banka på Natascha Nikita med, Cool

Undra också hur blondinen som har en son som heter Marcus tänker. Hon har inte varit med på jättelänge men 2 veckor efter pojkvännen gjort slut sitter hon framför kameran igen och berättar att hon ska sälja ringarna han köpt för massor av pengar hehe. Jag klandrar henne inte för det egentligen men hon kanske kunde gett det liiiite mer tid, hon måste ju legat på luren till produktionsbolaget samma sekund han gjorde slut :D Jag hade också dumpat henne för hon låter konstant uttråkad och ändrar aldrig röstläge, hade blivit galen och depprimerad av att leva med henne tror jag :)

Men vad som tog priset med hon Marcus mamma var ju att hon skulle sälja ringarna för att köpa mat och kläder, men de kunde bara ge henne 750 spänn för ringarna. De sa däremot att hon kunde byta ut dom mot ett presentkort och få 30% extra att handla för där.

... och då tog hon det -.-
  • Kimona
    Muminstjej skrev 2011-06-08 22:58:15 följande:
    Usch jag kan inte med varken Malou-stella eller hennes morsa! Fy!
    Nej inte jag heller, men jag skulle inte vilja bränna ner deras hus eller slå ner någon av dom
  • Kimona
    Muminstjej skrev 2011-06-09 00:40:25 följande:
    Nej, det skulle väl inte jag heller!
    Men tydligen fanns det någon eller några som kunde göra det.
    Ja... tragiskt
  • Kimona
    xXMaLoXx skrev 2012-03-03 23:14:39 följande:
    Det har sänts 2 eller 3 avsnitt av Säsong 13
    på Kanal 5? Eller vart?
  • Kimona
    miss mamma skrev 2012-03-04 00:19:54 följande:
    japp på kanal 5 :)
    :O och det har jag missat???? GAAAAAAAAAAH
  • Kimona

Går det inte varje vardag på Kanal5 play? Var inget avsnitt idag

• Kimona

Har de blandat ihop dagens avsnitt med säsong 12? För dagens avsnitt har jag sett för längesedan ju :(

• Kimona
    pluvdo skrev 2012-03-07 23:50:16 följande:
    Är det bara jag som tycker att en 18-åring (hon med sjätte barnet på väg) visst borde veta att man inte kan få försörjningsstöd samtidigt som man ärver pengar? Det säger väl sig självt att man inte är berättigad till hjälp från socialen om man får pengar på annat håll. (Alltså, hon är ju inte arton nu, men hon åkte visst fast för bedrägeri som 18-åring och hon sade i gårdagens avsnitt att det väl inte är så konstigt att hon som artonåring inte hade koll på vad som gällde...)
    När jag var 18 visste inte jag sånt. Jag hade fonder som mamma sparat till mig för körkort eller annat som jag inte visste att jag var tvungen att sälja för att få försörjningsstöd.
  • Kimona
    BeautifulPink skrev 2012-03-10 10:21:16 följande:
    Du spoilade. Du skrev att Remi hade hämtats och det har inte hänt i nåt avsnitt än och det är att spoila. Sen skiter jag i varför du skrev det där.
    men det kanske inte ens kommer i något avsnitt, NN kanske inte är med i årets inspelning
  • Kimona
    Gsson skrev 2012-03-10 14:27:31 följande:
    Vet du ens vad spoila betyder? Det betyder att man avslöjar något innan det hänt, tex berätta hur en film/bok slutar för någon som inte sett/läst den.

Varför är det så viktigt för dig att berätta för oss ovetande vad du vet? Mår du bättre av det?
    Men herredug, NN har ju själv skrivit detta eller så har det stått i en tidning, så det var ju knappast en hemlis
  • Kimona
    feelings skrev 2012-03-11 09:14:48 följande:
    Kan någon förklara varför DL aldrig fick chansen att visa att hon kan vara en bra mamma? Jag tycker de gjort fel... för rent seriöst... kunde inte hon o gubba fått chansen till ett mödrahem? Vad är det för fel på det liksom ?

När det gäller Hannah tycker jag de har varit alldeles för lösa ... socialtjänsten..
    De borde ha satt in mer resurser på henne, och dottern... För jag tror inte att omhändertagande är det bästa för ett barn när det handlar om olika åsikter...

Då skulle socialtjänsten ta min dotter för att hon inte vill prata och är 2 år ? .. Hannah Borde ha fått mer stöttning .. hon ville ha 8 timmar i veckan.. jag tycker socialtjänsten borde ha givit henne 4 timmar om dagen ...

Måste kosta mindre än ett fosterhem för dottern eller ?
    Det verkar som om hon och Rasmus har något förståndshandikapp
  • Kimona
    feelings skrev 2012-03-11 12:15:03 följande:
    Det tycker inte jag är själ nog .... däremot tycker jag att de såfall ska sätta in resurser .. man är ju inte sämre mamma för det ..
    Undrar hur det går för Katarina med sina söner ...
    Jag tycker också att det är konstigt. De gjorde ju allt som soc bad dom om (storstädade, sålde sina husdjur) och då tycker jag att hade soc bestämt från början att de inte skulle få behålla barnet så skulle de inte gett dom falska förhoppningar
  • Kimona
    Elins mamma 2010 skrev 2012-03-13 22:08:34 följande:
    Lite skumt att skicka ut dopinbjudningar för ett barn som inte är fött än, med en ultraljudsbild...

Hon den där tjejen som är tillsammans med Nikki, var det nån mer än jag som reagerade på den där fotograferingen för skivomslaget? Sexigt poserande tjejer runt påklädda killar som skulle se coola ut. Jämställt ? Nä inte direkt...
    men palla dra upp jämställdhet. Hon vill ju modella
  • Kimona
    Selaine skrev 2012-05-06 17:34:16 följande:
    Hur länge hade de varit tillsammans?
    Jag är lite misstänksam mot Ditlev. Knarkat steroider och hänger med en tjugo år yngre tjej... Fast han kanske är jättesnäll?

För några säsonger sen var det ju en tjej med ett väldigt kort ögonblick. Hon hade barn (?) och var tillsammans med en några år äldre, grinig kille som bara klagade på henne och satt vid köksbordet och gnällde. Hon var så olycklig och ledsen. Sen hepp hepp så spolade de fram tiden ett halvår och då var hon singel. Sen var hon aldrig mer i serien mer. Minns någon henne?
    Ett år och hon blev gravid efter ett halvår
  • Kimona
    Tjejgänget skrev 2012-05-06 17:45:28 följande:
    Vilka är detta? Hände detta i fredagens program?
    jepp de är nya
Svar på tråden Unga mödrar Danmark