Unga mödrar Danmark
Någon mer som funderar på Om Natasha Nikita har någon lätt störning ibland? Jag vet inte varför men hon är så konstig på något vis
Någon mer som funderar på Om Natasha Nikita har någon lätt störning ibland? Jag vet inte varför men hon är så konstig på något vis
Det känns som det där är ett geomgående drag hos dom här mammorna, dom verkar jäkligt apatiska och slöa. MalouStella och Christina tar ju dock priset :) Det är väl bara Camilla och Tvillingmamman som ens jobbar?
Har precis kollat på dom senaste 3 avsnitten, Natascha Nikita stör mig bara mer och mer. Hon är så flåsig och jobbig bara, som någon annan skrev får man en känsla av att hon har någon form av störning. Normal kan man ju inte vara iaf om man prompt ska ut och röka under förlossningen.
Den nya tjejen vad hon nu hette verkar ju också vara ett riktigt stjärnskott :) Har en känsla av att jag kommer få lust att ta henne och banka på Natascha Nikita med,
Undra också hur blondinen som har en son som heter Marcus tänker. Hon har inte varit med på jättelänge men 2 veckor efter pojkvännen gjort slut sitter hon framför kameran igen och berättar att hon ska sälja ringarna han köpt för massor av pengar hehe. Jag klandrar henne inte för det egentligen men hon kanske kunde gett det liiiite mer tid, hon måste ju legat på luren till produktionsbolaget samma sekund han gjorde slut :D Jag hade också dumpat henne för hon låter konstant uttråkad och ändrar aldrig röstläge, hade blivit galen och depprimerad av att leva med henne tror jag :)
Men suck när kommer säsong 13?
Går det inte varje vardag på Kanal5 play? Var inget avsnitt idag
Har de blandat ihop dagens avsnitt med säsong 12? För dagens avsnitt har jag sett för längesedan ju :(