Inlägg från: Fommpen |Visa alla inlägg
  • Fommpen

Unga mödrar Danmark

Heligakossan skrev 2012-05-25 20:00:06 följande:

Herregud ja tycker att NN Borde göra nått åt sin övervikt, hon verkligen vaggar fram och flåsar som jag vetb inte vad hela tiden!  när man hörde vad hon sa inne på socialkontoret så undrar man ju om hon är en särskillt bra mamma?!  vet inte riktigt vart man ska placera henne =/

Jag tycker faktiskt synd om henne... Men det är synd att hon inte kan tygla sitt humör. Sen får vi väl se saker mest ur hennes perspektiv. Hon klarar nog inte av att ändra vikten just nu.. Svårt när livet har rasat för henne..  
    Heligakossan skrev 2012-05-25 20:04:43 följande:
    och camilla och christian.... vems verision är den rätta?   Vet inte vad jag ska tro!!
    Jag tänker att Camilla förstorar upp saker.. Gifter man verkligen sig med någon som är en sådan stor skit som hon beskriver Christian? 

Jag har svårt att greppa Line. Jag tycker att hon är cool som är själv med två barn, har gått ner massor i vikt och vill bli politiker och allt vad hon håller på med.. Men jag har ändå svårt för henne.. Känns som om hon bär en mask och är onaturlig. 
    Vilda och Adam 22/12-06
  • Fommpen

Jag håller med om lösrhåret! Men hon har börjat gå ner i vikt, vilket är toppen.. Man får kanske tänka på att en 20 åring inte har full koll på allt. Men hon verkar fatta att det krävs en förändring... 

A L V skrev 2012-05-28 21:00:18 följande:
    Stackars Nadia! Vad jobbigt hon har det. :/
     Ja, man får verkligen perspektiv på vad som är viktigt i livet!

Men att Camilla-Sofia ska ha barn igen!! Åttonde veckan efter bara tre månaders förhållande.. Men vill man vara kvar i programmet är det väl bara att avla på!
    Vilda och Adam 22/12-06
  • Fommpen
    ProudMama skrev 2012-05-29 13:48:49 följande:
    Jag fattade det som att det var med denna kille hon fick missfallet, och hon var väl i vecka 8. (7+3) Om jag inte minns fel?
    Det var med någon annan!
    Vilda och Adam 22/12-06
  • Fommpen

Oj sorry, sidan hade inte uppdaterats när jag svarade ovan.

Det ska väl hända lite grejer, annars blir det ingen rolig tv av det hela.. Men vem vet.. Det kanske håller livet ut med Camilla-Sofia och hennes nya kille!  

Vilda och Adam 22/12-06
Svar på tråden Unga mödrar Danmark