Inlägg från: rockbrud82 |Visa alla inlägg
  • rockbrud82

Unga mödrar Danmark

asså nu blir det väldigt OT här... trodde de va programmet som skulle diskuteras inte era graviditeter...

• rockbrud82

jo men de finns hur många gravidtrådar som helst, men folk gör ju som dom vill ändå...

• rockbrud82
    C060908 skrev 2010-01-13 09:35:34 följande:
    Är det hon som har Leanna? Hahah jag höll på att dö igår så mycket som hon gnällde på sin stackars Aaron hela tiden. Allt var ju i princip fel på honom..
    Ja o det med borden... man såg henne bära ETT bord sen satt hon i soffan o latade sig... o sa "ja man e glad att man har familjen" jo tack dom ställde verkligen upp för henne... o hörde ni va hon sa om presenterna? herregud...
  • rockbrud82

åh va jag längtar tills man kan se det i sverige! försökote kolla på kanal 4 dk men det gick barra om man bodde i danmark! suck!

• rockbrud82
    NovemberApril skrev 2013-01-03 03:23:52 följande:
    Är det bara jag som följer vissa av deltagarna på Fb? Hanna med Cecilya verkar ha fått henne omhändertagen igen och igår och idag har hon flitigt uppdaterat om att Maks misshandlat henne igår. Hon har skrivit ut hans adress och telefonnummer bland annat.
    har du deras fb? hade vatt kul o h¨ålla sig uppdaterat tills programmet börja igen
  • rockbrud82
    mamma hampus skrev 2013-03-04 16:46:04 följande:
    Vad tyckte ni om dagens avsnitt?
    Jag tycker alla nya avsnitt är lite halvtråkiga men det kanske bara är jag...
Svar på tråden Unga mödrar Danmark