Unga mödrar Danmark
Har inte läst hela tråden men kan berätta för er som inte vet att Unga mödrar säsong 15 börjar sändas 14/8 i Danmark. det är uppehåll där och likaså. Unga mödrar kommer tillbaka men jag vet inte när det sänds i Sverige.
Har inte läst hela tråden men kan berätta för er som inte vet att Unga mödrar säsong 15 börjar sändas 14/8 i Danmark. det är uppehåll där och likaså. Unga mödrar kommer tillbaka men jag vet inte när det sänds i Sverige.
16:05 - 16:35 Torsdag, 17 januari 2013
Dansk dokumentärserie från 2012. Säsong 14. Avsnitt 1 av 32. Unga kvinnor som är på väg att bli eller har blivit mödrar i mycket unga år. Vi möter de unga mödrarna i den ofta jobbiga vardagen och får vara med om både sorger och glädjeämnen.
ÄNTLIGEN =) =) =)
Nä är det sant!!! var helt säker på att det var säsong 14 vi väntade på :( Förlåt mig för att det blev fel :( :(
Känner att jag måste dela den informationen jag fått med tanke på hur fel jag hade tidigare och gav vissa falkska förväntningar :(
Jag skrev till kanal 5 och frågade när Unga mödrar säsong 15 börjar och jag fick svaret.
Hej som det ser ut idag kommer vi börja visa dem 4 mars 16.05
Med vänlig hälsning
Mellie Tittarombud Kanal 5 www.kanal5play.se/
Nu har vi i allafall ett datum och hoppas detta stämmer.