Inlägg från: BeautifulPink |Visa alla inlägg
  • BeautifulPink

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-08-04 07:58:17 följande:
    vill jag med veta
    Måste du upprepa allt som dem andra skriver? Jag vill också veta men det är ju rätt onödigt om alla skriver det.
    ~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Jag har kollat på första avsnittet också. Jag bryr mig inte så mycket om vad Hannah gör när Cecilya inte är hemma men jag störde mig otroligt mycket på att hon började dricka redan innan hon lämnat iväg dottern. Jag har aldrig tyckt om Hannah men det verkar iaf som att hon kan ta hand om dottern. Det är huvudsaken.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink
    Sthlmsparlan skrev 2011-04-25 21:27:39 följande:
    Riktigt onödigt att hon alltid ska envisas med att röka inne och festa loss, det gjorde hon ju i förra säsongen också. Man märker att hon inte var mogen för barn alls. Nu gör hon väl det som är nödvändigt..=/
    Ja, precis. Hon firar allting med enormt pådrag. Hoppas bara att hon inte tänker festa varje helg som dottern är iväg. Men det kan ju kanske vara rätt bra och skönt för dottern att få en paus från sin mamma också.
    ~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Jag tycker också att tvillingarna har suttit alldeles för mycket i babysittern. Dem får ju ingen space att röra på sig. Men jag tycker inte att man ska vara så hård med vad dem ska eller inte ska kunna vid en viss ålder. Beror helt och hållet på bebisen. Men visst skulle dem behöva vara på golvet mera och få utforska och röra på sig, om de vill.

Skönt att Natasja och hennes kille ska ta tag i att sluta röka. Konstigt bara att inte alla visste att rökningen påverkar barnet med syret och hjärtat och sånt. Men men... Hoppas för hela familjens skull att de lyckas sluta röka nu. 

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Denna gången håller jag med Malou Stellas mamma. Hon borde va singel och hitta tryggheten i sig själv och med Tino. Man kan inte hänga upp sig på att man ska ha en pojkvän hela tiden. Tino blir ju förvirrad av alla killar som kommer och går. Jobbigt för ett barn att fästa sig vid en och sen försvinner han ur deras liv. Ingen bra uppväxt tycker jag. Sånt gillar jag inte, dem som hoppar mellan partners när dem har barn.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Jag tror att Natasjas son har stödfamilj för att dem tyckte att han var vild och bråkig. Han kastade saker, fick utbrott och lyssnade inte. Det är den uppfattningen som jag har fått iaf.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Jag har för mig att mamman till Izabella och Benjamin (Stine?) lämnade Izabella på dagis vid 6 månaders ålder.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Jag tänkte precis samma sak när Natasja Nikita sa att pojken var liten - att det måste ju bero på rökningen.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink

Men hon hade väl inga moderskänslor kvar för Mikas och att det var därför hon bestämt sig för att bryta. Jag kan ändå inte förstå hur ens moderskänslor kan försvinna så.

~*Neo 090516*~
  • BeautifulPink
    eulalian skrev 2012-02-17 17:10:52 följande:
    Jag tycker oxå soc gjorde rätt som tog cecilya, remi och rosa. Det finns bättre föräldrar där ute!
    SLUTA SPOILA!!
    ~*Neo 090516*~ ~*Plutt bf 120209*~
  • BeautifulPink

Inte så svårt att inte komma ihåg hur det stavas i och med att det inte stavas och uttalas på samma sätt. = )

~*Neo 090516*~ ~*Viggo 120223*~
  • BeautifulPink
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-09 20:05:38 följande:
    Så hemskt att läsa hennes fb när hon berättar att två personer en från soc och en polis knackade på hennes dörr 18.45 på kvällen och krävde att få pojken med sig vilket hon gensvarar med att kan jag åtminstone få packa en väska till honom och få en ensam stund med honom? Det tyckte dom var okej, hon packade ner fina kläder till honom och pussade honom och sa att mamma kommer alltid älska dig vi ses snart igen. Fy fan för myndigheter.
    Men för helvete!!! De som inte kan låta bli att spoila kan dra från denna tråden direkt!! Ni behöver inte ens va härinne. Vi diskuterar det som händer i avsnitten - varken mer eller mindre. Om vi vill veta vad som händer nu i deras liv så går vi till spoilertråden eller googlar själva.

*morr* 
  • BeautifulPink
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-09 21:52:50 följande:
    Anser ej att jag spoilade tyvärr. Jag har inte gjort något som helst fel. Jag visade min omtanke som medmänniska till en annan person kan du inte se det så synd man kan tycka om dig.
    Du spoilade. Du skrev att Remi hade hämtats och det har inte hänt i nåt avsnitt än och det är att spoila. Sen skiter jag i varför du skrev det där.
  • BeautifulPink
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-10 16:14:31 följande:
    Exakt men för att minska risken för att surf***** ska hoppa på mig mer har jag hoppat över till spoiler tråden.
    Det är ju där du hör hemma så konstigt att du inte hoppat över dit tidigare.
  • BeautifulPink
    feelings skrev 2012-03-11 12:15:03 följande:
    Det tycker inte jag är själ nog .... däremot tycker jag att de såfall ska sätta in resurser .. man är ju inte sämre mamma för det ..
    Undrar hur det går för Katarina med sina söner ...
    Det kanske står något om henne i spoilertråden...
  • BeautifulPink
    Kimona skrev 2012-03-11 12:37:18 följande:
    Jag tycker också att det är konstigt. De gjorde ju allt som soc bad dom om (storstädade, sålde sina husdjur) och då tycker jag att hade soc bestämt från början att de inte skulle få behålla barnet så skulle de inte gett dom falska förhoppningar
    Tyvärr bjöd dem in flera kompisar, med fler djur än vad de själva hade innan, att bo hos dem.
  • BeautifulPink

Hon berättade ju om vad man kunde läsa på länken. Okej om hon länkade och skrev att man kunde läsa om de olika mammorna där.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark