Inlägg från: sasssyy |Visa alla inlägg
  • sasssyy

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-06-08 15:47:45 följande:
    vad blå stines son var när han  kom till världen igår...
    kan ni här inne sluta anmäla mig för lilla minsta...så är ni snälla blev ju avstängd igen
    vill bara säga att jag har rätt att vara i denna tråden...

vill också påpeka att massa av mina meddelande var ju inte alls fel skrivit ni vill bara ha bort mig ifrån fl
    du får ta det med modertorerna.. om de tagit bort dina meddelanden så anser de att du brytit mot reglerna.. ett inlägg tas inte bort bara för att det blir anmält, det blir granskat först.

Håll dig till reglerna så slipper du bli avstängd
  • sasssyy

det är väl inget känt fel på hennes son men han var väldigt blå vid födseln.. det kan barn vara men pga det så antar jag att de håller lite extra koll på honom

Är inte de där agpar (eller vad det nu heter)-poängen i topp så ska ju barnet alltid kollas en gång i timman iaf på svenska sjukhus...min son hade ju dålig hjärtfrekvens i magen och låg vid födseln så han fick en etta.. men efter 10 min så var han uppe i en tvåa där och allt var lugnt..

• sasssyy

men vad är det för jäkla beige tatuerare hon gick till.. hon den tråkiga.. han tar ut typsnittet via Words på datorn!?!?!?!?!?

En seriös tatuerare skriver ju själv och gör den personlig.. har aldrig varit med om något sånt tidigare och jag har MÅNGA tatuerade kompisar.......

• sasssyy

Alltså.. vad är det med löshår i Danmark??? Eller är det lika inne här i Sverige ni som är yngre... jag tycker det är SÅÅÅ B med löshår, vare sig det är permanent fastsatt eller i klämmor som tjejerna har.. men MEST B helt klart klämmorna... och varför lockar hon löshåret men inte sitt egna? Såg ju ut som ett skatbo

Sen...MS´s mamma.. vad är det med kvinnan.. nu har de flyttat IGEN för att hon har hyrt ett hus till hela familjen.. var är socialtjänsten säger jag bara??!??!?

Och MS vågar inte säga ifrån.. för hon klarar ju helt klart inte att bo ensam, även om hon vill det...jösses.....

• sasssyy
    Barbiegirl skrev 2010-06-08 19:20:58 följande:
    Får väl räkna mig lite till de yngre då.. Men ja har då aldrig haft löshår å inte mina vänner heller vad jag vet..så tror inte det är lika inne här som i DK
    de där klämm-låshåren vet jag såldes via tv-shop i början av 90-talet och ni som inte minns det . jag kan berätta att det var pinsamt dålig reklam och produkterna på tv-shop var inte i närheten av den kvalitet som det är nu.. och då är ju ändå inte tv-shop några kvalitetsgrejer.....

Hennes smak i killar var ju intressant också "stereoidpumpade killar"... med halsband... och snälla förklara för mig hur man kan ha tajta byxor med rövhäng?????????? och så ska han ju ha en tröja eller t-shirt också....eller uppknäppt (!!) skjorta...
  • sasssyy
    MissEllie skrev 2010-06-08 19:51:22 följande:
    Fast det finns ju värre exempel, ta Inges hiskeliga löshår till exempel, huva!
    Löshår som löshår.. alla ser lika illa ut.. verkar som det är inne bland unga tjejer att VISA att man är fejkad.. titta bara på Melissa.. så mycket puder o brunkräm att man ser tydligt att allt är fejkat....

När jag växte upp.. på stenåldern fick man lära sig "Less is more" och att konsten med att sminka sig var att det inte skulle synas att man var sminkad.. men ... nu känner jag mig gammal.. men unga tjejer (både i unga mödrar och ute på stan i sverige) ser ut som en femåring har gått lös på sminkdockan....det ÄR verkligen inte snygtt..
  • sasssyy
    Barbiegirl skrev 2010-06-08 19:54:13 följande:
    Haha,ja det tog nog priset,hennes löshår!
    känns lite "galne Gunnar"... hur många här minns den butiken????
  • sasssyy

Galne Gunnar ....stället där man kunde bränna tusen spänn och inte köpt en enda vettig grej ..iaf inte något som höll längre än en vecka... eller så gick man inte och upptäckte att man bara "behovde" saker man inte ens hade en aning om existerade ha ha ha.....

löshår var en sån grej.. minns att GG i Skara (köpstaden) hade ett paket med tre stycken sånna som hon den tråkiga hade för 10 kr... sne kunde man köpa ett "startpaket" med 20 st i två olika färger för att kunna "slinga" sitt hår.....ha ha ha

• sasssyy

eller så har hon gjort som en bekant till mig gjorde under några år... flyttade o sket i uppsägningen... hon flyttade typ 7 gånger på två år och hann liksom aldrig hamna hos kronofogden förrän i slutet på andra året, flera gånger var det små privata värdar också som hon kollrade bort med sin charm o lovade att pengar var på väg.

hon bara packade o drog när hon ledsnade ... och sket i att betala för uppsägningsmånaderna....

• sasssyy
    miamisan skrev 2010-06-11 13:44:16 följande:
    Det heter inte PÅ Jylland, utan I Jylland, eftersom det inte är en ö. Det tillhör fastlandet som hänger ihop med Tyskland.

Men alla svenskar säger fel. Stör mig på det...
    jag har ALDRIG hört någon säga I Jylland... faktiskt.. men det låter ju mer logiskt när man säger så.. men är det inte en halvö?? Och då skulle det faktiskt gå att säga PÅ.....
    hmmmmm

språkläraren i mig säger "kolla upp".. och det gör jag hihi....
Svar på tråden Unga mödrar Danmark