Unga mödrar Danmark
Fy vad jag tycker synd om katarina.. hahaha hur tänker Inge egentligen? gravid i ett år ? :-S hahaha
Fy vad jag tycker synd om katarina.. hahaha hur tänker Inge egentligen? gravid i ett år ? :-S hahaha
Hålller med.. Vill se hur det går för den flickan men det verkade ju ändå som om hon hade bra stöd ifrån sin mamma och verkade klara det väldigt bra sist vi fick se henne.. Jag är väldigt intresserad av hur det går för hon Marlene minns ni henne? Hon som hade hiss fobi? Blev utkastad av mamman och bodde hemma hos sin mormor?
Undrar också lite över det där.. Men sen hade inte något äldre par också mycket med soc att göra? Nagel christina? Hade inte hon en massa med soc? Hon var väl 18 när hon fick sonen väl ? Om jag inte minns fel...
Fan jag försöker komma in på kanal 5s hemsida och titta på dagens avsnitt men kommer inte in någon annan som har samma problem?
Nu funkar webb tv tjejer :)
Oh vad jag blir impad av Inge och hennes underbara styvmor. Man ser verkligen hur hon lider med Inge.. Man ser verkligen vilket fantastiskt band dom har mellan varandra.. Melissa den tjejen förånar ju inte alls längre... Stine känns bara mer och mer korkad för varje program som går, förlåt men det tycker jag...