Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Unga mödrar Danmark

Fy vad jag tycker synd om katarina.. hahaha hur tänker Inge egentligen? gravid i ett år ? :-S hahaha

• C060908

Hålller med.. Vill se hur det går för den flickan men det verkade ju ändå som om hon hade bra stöd ifrån sin mamma och verkade klara det väldigt bra sist vi fick se henne.. Jag är väldigt intresserad av hur det går för hon Marlene minns ni henne? Hon som hade hiss fobi? Blev utkastad av mamman och bodde hemma hos sin mormor?

Undrar också lite över det där..  Men sen hade inte något äldre par också mycket med soc att göra? Nagel christina? Hade inte hon en massa med soc? Hon var väl 18 när hon fick sonen väl ? Om jag inte minns fel...

• C060908
    plingplong skrev 2010-05-06 10:12:29 följande:
    Nån mer än jag som reagerade på att Melissa inte hade nån hatt/mössa på lille Joshua när dom var ute?!!Herre Gud ungen har precis tillfrisknat från hjärnhinneinflammation...
    Reagerade också på det.. Jag är jätte rädd om min "lilla" tjej nu och hon är 6 månader och hon har fortfarande på sig vintermössan, bor ju iof norr om sthlm och det är inte jätte varmt ännu. Det var ju sommar men en tunn linne mössa borde hon ju ha på honom oavsett pga hjärnhinneinflammationen?
  • C060908

Fan jag försöker komma in på kanal 5s hemsida och titta på dagens avsnitt men kommer inte in någon annan som har samma problem?

• C060908
    emmgus skrev 2010-05-06 20:01:17 följande:
    Jag har inte sett dagens avsnitt än.Men de hänger sig på kanal5play. Funkar de för er andra?
    samma för mig
  • C060908

Oh vad jag blir impad av Inge och hennes underbara styvmor. Man ser verkligen hur hon lider med Inge.. Man ser verkligen vilket fantastiskt band dom har mellan varandra.. Melissa den tjejen förånar ju inte alls längre... Stine känns bara mer och mer korkad för varje program som går, förlåt men det tycker jag...

• C060908
    AmandaBrun skrev 2010-05-07 07:42:31 följande:
    Ja tjejjen som hon berättade för hade ju inte direkt bett om att få veta det. Och sånt slänger man inte bara ut åt höger o vänster till random folks. PINSAAAMTTror ni att det kan ha varit för att Stine vill att Isabellas pappa ska få reda på att hon väntar en liten med en annan.Alltså om inte Stine och Benno håller ihop nu....ja....suck
    Det här med att berätta tidigt tycker jag verkligen är jätte pinsamt men jag vet många som berättar för allt om alla tom pizzeria gubbar och busschafförer. Och detta är faktiskt jätte vanligt..
  • C060908
    sasssyy skrev 2010-05-07 10:30:21 följande:
    Jag berättade iofs väldigt tidigt för min klass..jag pluggade när jag blev gravid och hela klassen visste om att vi hade kämpat i flera år för att bli gravida, jag läste på Sahlgrenska..eller intill iaf och sprang på kontroller och undersökningar stup i kvarten pga utredning och det var tal om att vi skulle göra IVF, vilket skulle gjort att jag varit tvungen att ta ledigt (skulle åka till Falun och göra det) plus att vi gjorde en hel del experiment på kroppen (läste dietistprogrammet) och jag ville inte riskera något genom att göra ett träningstest där jag tog ut kroppen till 100% och inte tillförde vätska tex.. diverse underliga matdieter osv osv.. PLUS att jag ville att klassen skulle veta utifall det värsta tänkbara skedde dvs missfall så att de skulle förstå......Men det var ju ett litet annat scenario, jag hade ju inte ett barn med en annan pappa, ett barn som inte ens var året fyllda när jag blev gravid med en ny som jag bara varit tillsammans med någon månad liksom..... Känns väldigt mycket bekräftelse faktistk... titta på mig. .jag fixar det, jag har en egen familj....Undrar hur dessa flickor tänker när det går med på att bli filmade men det är väl som alla andra dockusåpor, de ser sin chans till berömmelse..
    Jo men för din klass känns ju lite annorlunda..  Plus att jag kan förstå att om man kämpat länge är det ju klart att man vill berätta för andra. Pizza gubben och busschaffören känns väääldigt onödigt att berätta för om man är i vecka 6.. Och dessa fallen är ju iof kvinnor i 25 årsåldern som blivit gravida på första försöket.. Men som sagt bara jag som är skrockfull och tror att folk inte bryr sig så mkt om att man är gravid:P
  • C060908
    mamma hampus skrev 2010-05-09 13:45:49 följande:
    Kul att några var inne som kunde skriva lite...om ni skulle fått frågan om ni vill vara med i en svensk unga mödrar skulle du ställa upp då?
    Svår fråga.. Jag vet faktiskt inte.. Jag tror det. Jag blev erbjuden att vara med i det programmet som Titan sände om unga mödrar när jag var gravid med första dottern när jag var 16 år men eftersom att mina föräldrar bestämde så blev det ett bankt nej ifrån deras sida. Är idag väldigt glad för det faktiskt. Just då var jag lite smått förbannad för att dom inte lät mig vara med i tv men idag förstår jag deras beslut och är tacksam.

Idag när man har 2 barn och planerar ett tredje tror jag ändå faktiskt att jag hade velat vara med. Men jag tror tyvärr inte mitt liv är så jätte intressant haha. Min sambo och fästman är 27 år och är inte direkt "ung" längre. Sen är jag nog inte lika mycket drama queen som dom andra i unga mödrar så jag tror tyvärr inte jag hade varit så intressant haha...   Dudå?
Svar på tråden Unga mödrar Danmark