Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2010-05-09 22:05:09 följande:
    Stine och Melissa är verkligen oerhört bra kandidater!!! *Hejaheja* Nee men fy jag håller helt med henne himla hemskt av läkarna att inte låta henne gå ut med hennes dödsjuka son vilka är dom att bestämma det egentligen?    Jag tyckte ändå att det kändes lite spel in för cameran att "Oohh stackars mig jag msåte visa att dom gjort en facebook grupp om oss?" Var det inte hon som knappt vågade gå på toa för att lämna honom ensam? :-S förstod inte riktigt det där menmen...
    Jag tyckte bara så synd om hennes son, han såg så sjuk ut och så sööt. Hade min kille legat så på sjukan hade jag fan grinat konstant.
  • AmandaBrun
    emmgus skrev 2010-05-10 06:58:54 följande:
    Kan inte dom som är intresserade av o veta vad som kommer hända i framtiden bara ordna en spoilertråd istället?!
    Det finns redan en.
  • AmandaBrun
    emmgus skrev 2010-05-10 07:33:04 följande:
    Ja men då tycker jag man kan disskutera sånt där istället. För jag vill då inte veta men blir ju väldigt nyfiken till o kolla o så när man skriver om de här. Idag börjr de igen. kul
    Du har helt rätt.

Jepp nu är vi igång igen wehoooooo
  • AmandaBrun
    livet med barn skrev 2010-05-10 08:52:18 följande:
    menar ni att jag gjorde en spoiler? det avsnittet var ju från förra veckan absolut INTE spoiler
    Nej det var inte du.
    Arentorpbebis skrev 2010-05-10 10:08:00 följande:
    Blir besviken på att ni inte kan hålla spoiler snacket i den tråden där det hör hemma. Ger tråden en chans till....
    Gå ingenstans {#lang_emotions_heart}
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-05-10 10:19:27 följande:
    Näe stannar å klagar ett tag till Men snälla alla! sådana där länkar mm kan ni väl ta i de rätta trådarna så e jag glad
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-05-10 10:31:34 följande:
    nu blev allt rövfel!

Det är lugnt du är förlåten och FÅR stanna kvar i denna tråd

{#lang_emotions_heart}
  • AmandaBrun
    C060908 skrev 2010-05-10 10:39:48 följande:
    Snabb fråga vad tycker ni om Christina med Marcus? Jag vet inte men jag gillar henne lite men hon känns ändå lite speciell... Kan inte riktigt få något grepp om den tjejen.. Någon som har någon annan åsikt?
    Alltså...rent spontant så gillar jag henne inte. Bara det faktum att hon inte har några tjejkompisar tycker jag säger väldigt mycket....

Hon försöker räkmacka sig genom livet känns det som och det går ut över hennes stackars son.

Om hon nu inte var helt säker på att den där killen ( Jacob ) va rätt för henne så tycker jag inte att hon ska låta hennes son veta om att han finns överhuvudtaget...
  • AmandaBrun
    marla333 skrev 2010-05-10 17:41:35 följande:
    Nån mer än jag som undrar lite över hur de klarar sig ekonomiskt? Många bor själva med sitt barn utan någon sambo som står för hälften. Men har även hört att danmark är det bästa landet att vara ensamstående i. 
    Dom lever på sina föräldrar och soc?
  • AmandaBrun
    Modesty Blaise skrev 2010-05-10 17:42:05 följande:
    Tino är uppe igen och hans mamma sitter och pratar i telefonen.  Jag blir inte imponerad av de här mammainsatserna.
    Klaga på M-S. Hon gör faktiskt så gott hon kan!
  • AmandaBrun
    Orion87 skrev 2010-05-10 17:35:39 följande:
    såg ut som att camilla gått upp mycket mer i vikt, visst det kan man väl förstå när hon är gravid men ändå, hon borde ju fått en dietist eller nåt under grav.
    Äsch så mycket har hon inte gått upp.

Go Camilla!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark