Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Unga mödrar Danmark

Isanje skrev 2010-05-11 15:38:40 följande:
    Jo det tycker jag med att hon skulle gjort,äter hon inte så kunde hon ta fantan med sig och sitta med dem ändå,jag är också en kärring som tycker man ska äta tillsammans
    Exakt
  • C060908
    AmandaBrun skrev 2010-05-11 15:39:37 följande:
    Tyckte väl att Benno såg lite halvroad ut över hela situationen. Med all rätt iofs......
    Ja verkligen... Kul att se Camilla med sina bajsa på sig byxor igen
  • C060908
    livet med barn skrev 2010-05-11 21:47:50 följande:
    när lägger dom ut avsnitten på hemsidan? skulle kolla på dagens idag då jag missa det på tvn, men det som stid som dagens var gårdagens
    Dom skulle varit ute förlänge sedan.. Men dom har krånglat regält dom senaste dagarna.. fattar inte varför..
  • C060908

Bara jag som reagerat på att det verkar som om att Benno kommit Isabella väldigt nära och nästan förstår henne bättre än Stine? Eller bara jag som tycker så?

• C060908

Missade dagens avsnitt och webb tv verkar inte vara något man kan lita på att det kommer förens imorgon.. Någosn som orkar dra ltie om vad som hände idag?

• C060908
    AmandaBrun skrev 2010-05-12 19:05:28 följande:
    Självklart TS! Inge har problem med att hitta sin mamma-roll. Verkar deprimerad och vill inte ha något med bebisen att göra. Blir dock nu tvungen då hennes pappa och styvmor börjat jobba igen efter semestern. Supersöt liten tjejja har hon fått!Melissa har fått beskedet att hennes son är helt bra från Meningiten och att inga men på hörseln har uppstått.Stine och Benno var på första UL och fick se den lilla sprattla därinne.En ny tjej, gravid med tvillingar blev tvungen att lämna bort sin hund då hon inte klarar av att rasta den längre eftersom hon ska ta det helt lugnt för attt inte föda för tidigt. Christina och hennes mamma åkte till Lanlandia med hennes son Marcus.
    Ohhh vad spännande Tack! Stackars Inge då... Hoppas verkligen att det löser sig för henne. Kan ju hoppas på att Barnmorskan stöttar och hjälper henne så mycket det går! Hoppas verkligen att hennes underbara styvmamma kanske kan hjälpa henne..

Såg gårdagens klippp nu men förstår nu det där med puss på magen fast incest som vissa diskuterade igår kändes ju lite låång sökt. Jag tyckte ändå att det var charmigt hennes mamma är troende och lite speciell, hippie? som någon nämnde och då kan jag förstå henne. Hon verkar iallafall älska sitt kommande barnbarn och glädjas åt det vilket jag tycker är väldigt positivt då många mammor till unga mödrar har väldans problem med att glädjas åt graviditeterna..
  • C060908
    amalie79 skrev 2010-05-13 11:27:44 följande:
    Jag gillar serien och det är kul att läsa vad andra tycker om den, MEN detta ständiga tjatande om rökningen? Jag tycker också det är hemskt, men nu ÄR det så att mani Danmark har en helt annan inställning och syn på detta och det känns som lite upprepning att det kommenteras om och om igen i denna tråden...JA de röker, JA det är farligt, NEJ vi kan inte göra någonting åt det så varför prata om det igen och igen och igen.
    Håller med dig
  • C060908
    AmandaBrun skrev 2010-05-13 12:48:20 följande:
    Jag trodde denna tråd va till för tjöt Iaf så är vi himla glada att UM inte gör uppehåll för att jesus ville till himlen eller hur!JA!
    Hahaha jaaa men det känns så jävla jobbigt att varje dag läsa 100 inlägg om rökning :P  Haha
  • C060908
    mamma hampus skrev 2010-05-13 13:20:18 följande:
    Ja gissar på också en kille Vad tror ni hemma hos Camilla då det är ju snart dags... kommer inte ohåg om de hade kollat upp men det pratar om lillebror och bebisen i magen..Om jag skulle få ett syskon till min son skulle jag inte kolla upp det,e det någon av er som har kollat könet någon gång?
    Jag kollade inte med första dottern men med andra gjorde jag det För storasyster som då var 2,5-3 år under graviditeten blev det lite mer verkligt när vi fick reda på könet och hon pratade med lillasyster varje dag om att dom skulle leka med barbie och my little ponys tillsammans och vara prinsessor.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark