AmandaBrun skrev 2010-05-12 19:05:28 följande:
Självklart TS! Inge har problem med att hitta sin mamma-roll. Verkar deprimerad och vill inte ha något med bebisen att göra. Blir dock nu tvungen då hennes pappa och styvmor börjat jobba igen efter semestern. Supersöt liten tjejja har hon fått!Melissa har fått beskedet att hennes son är helt bra från Meningiten och att inga men på hörseln har uppstått.Stine och Benno var på första UL och fick se den lilla sprattla därinne.En ny tjej, gravid med tvillingar blev tvungen att lämna bort sin hund då hon inte klarar av att rasta den längre eftersom hon ska ta det helt lugnt för attt inte föda för tidigt. Christina och hennes mamma åkte till Lanlandia med hennes son Marcus.
Ohhh vad spännande

Tack! Stackars Inge då... Hoppas verkligen att det löser sig för henne. Kan ju hoppas på att Barnmorskan stöttar och hjälper henne så mycket det går! Hoppas verkligen att hennes underbara styvmamma kanske kan hjälpa henne..
Såg gårdagens klippp nu

men förstår nu det där med puss på magen fast incest som vissa diskuterade igår kändes ju lite låång sökt. Jag tyckte ändå att det var charmigt hennes mamma är troende och lite speciell, hippie? som någon nämnde och då kan jag förstå henne. Hon verkar iallafall älska sitt kommande barnbarn och glädjas åt det vilket jag tycker är väldigt positivt då många mammor till unga mödrar har väldans problem med att glädjas åt graviditeterna..