• C060908

Unga mödrar Danmark

Här Fortsätter vi att diskutera programmet "Unga mödrar" som visas på kanal 5, Måndag-Torsdag kl 16.30. Hoppas alla hittar hit

Inga spoilers i denna tråd
    För er som inte ritkigt kan hålla er borta från spoilers, snälla ta det i "spoilertråden"
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m38537935.html

Här kommer en lista på de unga mödrarna i programmet:

*Malou Stella, har sonen Tino och bor hemma hos sin mamma Britta

*Christina, har sonen Markus. Vet ej vem pappan är, bor tillsammans med Brian

*Christina och Peter, har sonen Lukas. Ofta stökigt hemma och Christina har förstorat brösten

*Christina och Dennis, har sönerna Sebastian och Simon. Har mycket problem med socialen.

*Camilla, har sonen Oliver med Kieu, de är inte tillsammans längre. Camilla har träffat en ny man som heter Christian, de är nyförlovade.

*Camilla och Benjamin, har sönerna Jonas, Kaspar och Niklas. Camilla har åkt dit för bidragsfusk. Hon vill gärna ha ett fjärde barn.

*Louise och Ronni, har sönerna Sebastian och Tobias. Precis flyttat till hus.

*Nadia, har sonen Sebastian, pappan är inte en del av deras liv. Nadia är nu tillsammans med Rene, de blev gravida men barnet var sjukt och fick förlösas i v 19. Nadia har leukemi.

*Michelle, har dottern Victoria med Simon. De gifte sig och skilde sig efter två månader. De har varit tillsammans till och från.

*Sofie, har sonen Elias med Simon (Samma Simon som är pappa till Victoria). Det tog slut med Simon innan Elias var född. Vet inte hur ofta Simon träffar sin son men Michelle och Sofie umgås.

*Bente, har dottern Emma med David. Bente var med i militären medan David var hemma med dottern. Det är slut mellan Bente och David vilket leder till mycket konflikter.

*June och Hans-Christian, har dottern Cecilie. De bor i hus på landet och har massa djur.

*AnnBeth, har sonen David. Hon har nu börjat plugga igen. Bor nära sin mamma och är där ofta.

*Marlene, gravid. Mamman kasta ut henne när hon fick reda på graviditeten så Marlene har fått bo hos sin mormor.

*Katherina, har sonen Mikkel. Precis flyttat till ny lägenhet och har nu svårt att få ekonomin att gå ihop. Problem med mikkels uppfostran/beteende.

*Dina, har sonen Sonny. Flyttade tillbaka till Greve med sin mamma och skulle börja studera. De bodde i Fredrikshavn en kort period.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-04 20:22
    OBS DENNA TRÅDEN GÄLLER ÄVEN FÖR NORSKA UNGA MÖDRAR SOM BÖRJAR IMORGON TISDAG 5 JANUARI KLOCKAN 20.00 EN LISTA MED DOM NORSKA UNGA MÖDRARNA KOMMER SNART!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 20:18
    Onsdag 28 April 17.00 börjar Unga mödrar igen på Kanal 5!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-06 20:01
    Missat något avsnitt eller vill du se några gamla avsnitt? Både norska och danska unga mödrar hittar du här www.kanal5play.se/start (det är gratis att titta på programmen)

• Svar på tråden Unga mödrar Danmark
  • annakohler

jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn

• Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:54:17 följande:
    jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn
    Har du folk härifrån på msn?? Och Stine på facebook? Samlar du på främlingar??
  • sasssyy
    du har aldrig tänkt på att det kan vara någon som läser men inte skriver.. jag skulle då inte adda någon på min msn (eller facebook) som jag personligen inte känner... men det verkar vara vanligt tydligen...

Den som har flest på sin vännerlista när vi dör vinner...eller vad är det som gäller?

Tagga ner, håll dig till reglerna och förstör inte för andra så garanterar jag att du slipper sånna påhopp i fortsättningen.. sen en sak till.. du kan ju ställa in din msn så att folk inte kan skriva till dig om du inte godkänner det....
  • Glasbit

Ja hon samlar "kändisar" på facebook iallafall men kan inte se någon Stine, eller heter Stine något annat.

• Xtina
    Det finns inget vi kan göra eller säga......vi som är i denna tråden vi vill bara diskutera det som tråden handlar om. Du verkar mer angelägen att prata om dig själv, starta en egen tråd. Inget illa menat. Men detta är en tråd, om du vill prata om dig själv och saker som rör dig skapa en egen tråd. Ett råd i all välmening
    kritik tar jag med en nypa salt, limebit och en STOR flaska tequila
  • Anonyhm
    annakohler skrev 2010-06-02 13:59:39 följande:
    vadå samlar kändisar på facebook vad är det för skitsnack
    Men prata nu om det tråden handlar om eller sluta skriva!!
  • sasssyy

vad hände igår.. kan någon ge mig en snabb resumé.. orkar inte plöja igenom avsnitten i dag.. eller hinner inte.. mina privatelever kommer snart och jag skriver tenta.. officiellt iaf.. just nu har jag faktiskt PAUS för jag är KLAR.. ska köpa en glass och sen korrekturläsa.... och fram tills dess har jag tid att läsa sammanfattnignar iaf

jag har också kändisar på min Facebook, men jag känner dem faktikst
  • Anonyhm
    sasssyy skrev 2010-06-02 14:03:28 följande:
    vad hände igår.. kan någon ge mig en snabb resumé.. orkar inte plöja igenom avsnitten i dag.. eller hinner inte.. mina privatelever kommer snart och jag skriver tenta.. officiellt iaf.. just nu har jag faktiskt PAUS för jag är KLAR.. ska köpa en glass och sen korrekturläsa.... och fram tills dess har jag tid att läsa sammanfattnignar iaf
    Fröken planering själv
  • sasssyy
    Anonyhm skrev 2010-06-02 14:05:48 följande:
    Fröken planering själv
    JAPP.. eller.. fröken ursäkt kanske.. sambon mailade o frågade vad jag gjorde på FL när jag ska skriva tenta....han hänger ju minsann här också om än väldigt anonymt ha ha...fick förklara.. skriver man tenta och ska vara färdig en dag före utsatt tid får man planera.. men då får man offra... Unga mödrar tex.. så TELL MEEE
  • Silme

Brukar vara inne och läsa denna tråden ibland, dock aldrig skrivit något.
    Så jäkla synd att en person gett sig fasen på att förstöra för alla andra men inlägget är bortplockat nu iaf, alltid nåt...

Mamma till Oskar 090730 - jenny.eklof.nu
Svar på tråden Unga mödrar Danmark