Inlägg från: Arentorpbebis |Visa alla inlägg
  • Arentorpbebis

Unga mödrar Danmark

Sooff skrev 2010-06-16 11:59:59 följande:
    Vilken tur att det fortsätter som vanligt, vad ska jag annara kolla på till middagen Tungan ute
    Kommer det att visas underhela sommaren och hösten? Har du någon koll?
    så inga UM avsnitt kl 17 e ja rädd! Obestämd
  • Arentorpbebis
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:33:59 följande:
    Är det måndag till torsdag som gäller då också?
    nja det ska visas även på fredag denna vecka så jag antar att de kommer att visas måndag -fredag!
  • Arentorpbebis

ja vad säger man om dagens avsnitt?  Hanna som skulle visa att hon klarar sig själv en natt i nya lägenheten å tillbringar den med å supa.... hm hoppas hon inte gör de för ofta bara!

Å Isabella som satt still som en liten ängel i frisörstolen hhihi så söt

Lines förlossning verkade lugn å bra! skönt att de inte var nått allvarligare med dottern!
    Hoppas nu att de håller med jesper å allt! Men hon verkar ju komma från en vettig familj så hon klarar förhoppningsvis mammarollen bra!!
    tyckte de var lite kul att Lines hyffsat nyfödda lillebror blir morbror till Lines dotter Känner då ingen som har en så ung morbror

Å den där natasja med kille är ju verkligen ett kapitel för sig!! avskyr människan!
    sonen har astma men  nej nej de röker på som vanligt INNE!  de sa ju det själva... "Lukas får konstant gå runt i röken och det är ju inte bra för honom"  Näe men hade ni brytt er om ert barn så hade ni slutat för länge sedan!
    och att inte tro på sin barnmorska som säger att det är skadligt för fostret med rökningen .... sa hon att hon trodde det var propaganda?! Propaganda för vad?  Finns så många ord jag vill säga om de 2 men jag blir väl portad från familjeliv för gott då! Men fy fan för att vara deras barn.........

• Arentorpbebis

ganska skönt ändå att säsongen är över ikväll! Nu e de ju gött väder å ja vill va ute istället!

hm man tycker ju att de borde finnas oändligt många i danmark som ringer soc efter att ha sett dessa programen..... jag menar nån måste väl ha vett i huvudet?
    Skulle nog aldrig klara av att stå vid sidan av allt det som händer och bara filma... skulle inte palla det

• Arentorpbebis
    Blåbärssaft10 skrev 2010-06-17 10:50:14 följande:
    Men jag ser faktiskt lite fest och sånt istället för en massa tragiska soc.fall typ kristina med sebastian och simon...
    vilka då?
  • Arentorpbebis
    Blåbärssaft10 skrev 2010-06-17 10:57:39 följande:
    Christina och dennis tror jag dom hette.. Ha två pojkar sebastian och simon, hade jätte mycket problem med socialen.
    Det är så många som heter christina så man knappt kan hålla isär dom haha
    står still i huvet på mig men som sagt 3 av 4 mammor heter ju christina haha
  • Arentorpbebis
    hysteria skrev 2010-06-17 11:02:51 följande:
    Åh just det, tillbaka till Hanna, Va fan hade hon på sig? Jag brukar inte reagera men detta var ju något utöver det vanliga.. Jag tror tyvärr inte det kommer gå så bra för hanna och dottern..
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
    hon hade en jeans väst på sig va? Vanligtvis brukar man ju ha någon topp eller något under men bara  Vanligtvis!
  • Arentorpbebis

tror nästan jag måste se avsnittet igen! bara för att få se hur Hanna var klädd

• Arentorpbebis
    AmandaBrun skrev 2010-06-17 14:27:20 följande:
    Nu tycker jag att ni är lite känsliga.

Ungefär lika klädd som Hanna var på festen brukar jag gå tex när jag ska storhandla, gå på banken, strippa m m

Är ni gamla tanter allihopa eller???
    Nu tycker inte jag att du ska komma här å klanka ner på oss vanligt folk!!  Smaken är som baken och i Hannas fall så ska den visst visas
  • Arentorpbebis

nån som kollade på säsong 3?  Missade ju! men tutt kristina var med! oopererad!

Svar på tråden Unga mödrar Danmark