Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

Unga mödrar Danmark

Supermamman71 skrev 2010-05-14 10:04:29 följande:
    Melissa är bara en stor egoist helt enkelt och tänker ej på sin sons bästa alls
    Nej hon vill bara försöka skapa en reaktion hos sitt ex. På sitt barns bekostnad. Fruktansvärt omoget. Hon borde skämmas som även gör detta i TV.
  • AmandaBrun
    Dallandra skrev 2010-05-14 19:51:05 följande:
    Ja de såg ut som att de skulle ut och ragga och inte på ett dop, kompisens hår var nog det värsta! eller var det kläderna de hade??
    Nä hennes hår var det värsta!!! HUJJEDAMEJ
  • AmandaBrun
    Echidna skrev 2010-05-14 20:18:57 följande:
    Jag brukar inte se serien så jag hänger inte alls med i erat snack, dock tycker jag ni ska tänka på att det är ju på tv, alltså har filmteamet klippt o klistrat så det är inte alls säkert att verkligheten är det som visas i serien. Kan både vara värre och kan vara bättre i verkligheten.
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-05-18 11:24:21 följande:
    alltså jag orkar bara inte med hanna och hennes mamma... hoppas verkligen att kommunen håller ordentlig koll på dom! de verkar ju lika körda i huvet båda två!!!
    Inte alla getter hemma i stallet där nej.
  • AmandaBrun
    Arentorpbebis skrev 2010-05-18 11:31:17 följande:
    näe precis! inte alla indiander i kanoten liksom! speciellt hanna hon verkar ju totalt omogen .........Ja nu kommer väl alla hoppa på mig och säga att blablabla det är lätt att sitta framför en tv å säga så mm men de skiter ja i!!
    Hjulet snurrar men hamstern är död.
  • AmandaBrun
    emmgus skrev 2010-05-18 21:59:33 följande:
    Men dom som lämnade oliver verkar ju lite sisådär alltså. Ni minns la att dom gick in o handlade o lämnade kvar han i bilen när han sov tex? Usch.
    Men det va väl Sine?
  • AmandaBrun
    Orion87 skrev 2010-05-20 15:57:02 följande:
    det ÄR okej eftersom det varit/är så fint väder
    Är det okej även om jag inte varit ute? NEJJ.

Jag ska ha smisk.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark