Unga mödrar Danmark
Fast jag är en av de mammor som faktiskt inte tycker att det är så värst tufft, faktiskt. Älskar mammalivet och skulle aldrig byta det mot något annat. Vilket kanske många andra unga mammor önskar att dom kunde? : P
Fast jag är en av de mammor som faktiskt inte tycker att det är så värst tufft, faktiskt. Älskar mammalivet och skulle aldrig byta det mot något annat. Vilket kanske många andra unga mammor önskar att dom kunde? : P
Åh tussan! Missad både igår och idag. Men har läst allt ni har skrivit och hänger med bra ändå..
Men oj va chockad man blir över att det tagit slut mellan MS och den där killen.. Inte. Och så hade hon med Tino när hon skulle söka praktikplats? Kunde inte hennes mamma ha Tino då? Det är ju ett tillfälle då man faktiskt SKA ha barnvakt, tycker jag. Tror inte hon får praktikplatsen...
Ni säger att Sabrinas bebis är söt? Jag vill också se!! Roligt att läsa också att hon växt in i mammarollen fort och att hennes mamma förstår att det är hennes bebis.
June? Herregud det var inte igår man såg henne. Hennes liv har förändrats totalt om man läser va ni skrivit ju.. nytt hus, ett till barn och ny kille. Dock inte så snygg säger ni :P Men har man fått reda på varför det tog slut med pappan?
Har man fått se något mer med Melissa och bebisen? Hur går det för dom isånnafall?
June har förändrats lite som ni sa . Roligt med en ny mamma att följa
Missy M skrev 2009-12-10 10:24:49 följande: