Inlägg från: Missy M |Visa alla inlägg
  • Missy M

Unga mödrar Danmark

hinner inte skriva:P bästa mamman skulle jag säga är nadja, även om det är ett tag sen man fick följa henne men hon är min favorit, så mogen för sin ålder och verkar inte hoppa in i förhållande till höger och vänster!!

• Missy M
    sanna88a skrev 2010-02-13 17:57:41 följande:
    ingen som ser på UM norge längre?
    jo jag föjer det på kanal5 play...
    BF 14 april
  • Missy M

Det var ju någon som tipsade om det för några veckor sen så jag antog att alla som ville följde det. Men det är till och med textat på play så väldigt bra plus att man kan se det när man har tid! vilket ju är bra.. sålänge som man vet om att dom lägger ut avsnitten!!
    Jag kan gissa på att ni inte kommer att tycka om cecile (eller vad hon nu hette, en nu tjej) inte en av mina favoriter iaf...

BF 14 april
  • Missy M
    C060908 skrev 2010-02-16 09:31:31 följande:
    Men nej kommer du förlora sitt lilla pojk barn tror ni? Fy vad orolig jag blev nu när jag såg Avsnitt 17 säsong 3 fyfan!! Dom verkar ju ändå vara så mysiga på något sätt.. Han som fixade allt och dom som gifte sig i Danmark..
    jag minns ingen som var nära förlora sitt barn?? {#lang_emotions_frown}
    BF 14 april
  • Missy M
    C060908 skrev 2010-02-16 09:40:29 följande:
    Kolla i slutet på avsnitt 17 säsong 3 på kanal5s hemsida så ser du i slutet där att dom säger "Vi vände på honom, försökte få honom att börja andas" 
    aha det var avsnitt 18... så nya läggs ut ikväll men finns att titta på imorrn.. jag intalar mig att dom bara försöker retas med en.. typ att barnet är lite långsam med att skrika till och kan tänka mig (har inte fött barn själv) att det där sekunderna innan dom skriker till kan kännas superlånga...
    BF 14 april
  • Missy M
    Sthlmsparlan skrev 2010-02-16 11:51:59 följande:
    Jaa, dom där första sekundrarna är ju livsviktiga=/ Jättekris om barnet inte andas och skriker, det måste ju få ut fostervattnet ut lungorna. De har ju utsug och så, men det kan nog inte få bort allt, han måste kanske också hjälpa till lite!:O Om det inte andas så är det ju något fel..Fy, nu blir jag helt kall.
    imorgon får vi svaret iaf!! Hoppas allt är fint med deras lille! Dom verkar ju helmysiga som föräldrar även om jag kan tycka att tjejen är aningen lat som inte vill hjälpa till med renoveringen.. (men det kanske har med att jag gärna hugger i om det behövs även fast jag är gravid)
    BF 14 april
  • Missy M
    Sthlmsparlan skrev 2010-02-16 12:16:08 följande:
    Ja, det känner jag också. Hon kn väl småplocka och göra de lite lättare sakerna?Avsnitten går att se redan ikväll:) Dem brukar komma upp runt 8-9, om ni orkar kolla då!
    aha.. är det då det kommer.. jag brukade kolla in lite på kvällen förut men gav upp när jag aldrig fattade när dom lades upp..
    BF 14 april
  • Missy M

Jag kollar nog imorrn bitti istället.. så kommer tillbaks då :)

BF 14 april
  • Missy M

Nu har jag tittat de två sista avsnitten för visst kändes det som att det var avslut nu.. :( trist.. Lilla Emma var ju så underbart söt :) Men får väl hoppas att dom drar igång med danmark nu istället!!

BF 14 april
Svar på tråden Unga mödrar Danmark