Unga mödrar Danmark
hinner inte skriva:P bästa mamman skulle jag säga är nadja, även om det är ett tag sen man fick följa henne men hon är min favorit, så mogen för sin ålder och verkar inte hoppa in i förhållande till höger och vänster!!
hinner inte skriva:P bästa mamman skulle jag säga är nadja, även om det är ett tag sen man fick följa henne men hon är min favorit, så mogen för sin ålder och verkar inte hoppa in i förhållande till höger och vänster!!
japp dom lägger ut två nya avsnitt varje tisdag :D
Det var ju någon som tipsade om det för några veckor sen så jag antog att alla som ville följde det. Men det är till och med textat på play så väldigt bra plus att man kan se det när man har tid! vilket ju är bra.. sålänge som man vet om att dom lägger ut avsnitten!!
Jag kan gissa på att ni inte kommer att tycka om cecile (eller vad hon nu hette, en nu tjej) inte en av mina favoriter iaf...
Jag kollar nog imorrn bitti istället.. så kommer tillbaks då :)
Nu har jag tittat de två sista avsnitten för visst kändes det som att det var avslut nu.. :( trist.. Lilla Emma var ju så underbart söt :) Men får väl hoppas att dom drar igång med danmark nu istället!!