vackert udda skrev 2010-06-15 19:51:43 följande:
Dagens två avsnitt har verkligen fått mej att undra mer än vanligt alltså!
Först och främst Christina(?), Majas mamma, som provkör en bil utan körkort, men hur långt kom hon då? Ca 15m och sen kunde hon varken få i backen eller ta ur nyckeln!!

Sen att planera ett bilköp för 98000dkr när man går på soc och redan har andra skulder är ju såå naivt! Och som första bil, skaffa en Honda Accord-84, det hade jag

Den kan hon ju krocka lyktstolpar med utan att det gör så mycket.
Och Natasja sen... ujuj... WT!!! Vad tror hon själv då, ge ungen cola till frukost och vänta sej sen en lugn och harmonisk unge? Herrejesus... Och det sättet de pratar om sitt förhållande och att Lucas redan är i familjehem - det bådar ju inte gott för den stackars bäbisen i magen. Än värre sen om det blir en pojk då, ska han "samlas på hög" med sin hyperaktiva bror då eller? Tills det kommer en flicka..?
Och Stine... visst katten är hon en fantastisk mamma och sätter alltid sina barn först, men om man bortser från barnen så tycker jag hon är dödens TRÅKIG med sitt förbannade gnäll heeela tiden! Men det är ju, som diskuterats tidigare, uppenbart att hon gnäller för att få uppmärksamhet - vilket iofs. inte r så konstigt med hennes svåra barndom.
Men måste flika in med nåt positivt idag ändå - Lines mamma är ju helt fantastisk tycker jag! Hela den familjen känns mindre WT än de flesta andra.
Ja, Natasja ser verkligen inte ut att vara en god mor! Är förvånad över pappan som, för att vara med i UM är en ovanligt engagerad/insatt pappa. Men ändå, cola till frukost och inte klara av att lägga barnet att sova middag på helgerna?? Kanske ska ta ut honom och leka lite?
Håller med om att Lines mamma känns vettig!