Inlägg från: Topcom |Visa alla inlägg
  • Topcom

Unga mödrar Danmark

C060908 skrev 2009-12-17 17:17:19 följande:
    hahaha nee endel var nog manipulerade men man undrar ju... Haha..

Jasså? Oj det är ju jävligt länge sen hahaha 3 årsen? haha
    Hahha, jaa, vi har ju fått bevis på att de är livs levande människor som faktiskt KAN se ut så!

Mm, det var ganska länge sen^^ Han hade "älskar Helenaaahh!!!!" överallt på sin sida. Haha! xD
  • Topcom

Hahahaha oneeeeej, då hade jag fel:( Jag har ju varit inne på hennes sida här på FL:(

• Topcom
    C060908 skrev 2009-12-17 18:08:42 följande:
    Vem är bästa mamman i Serien då? Jag måste nog faktiskt själv tänka efter några gånger innan jag svarar på den frågan
    VÄLDIGT!

Näe, vet inte..alla verkar så..extrema, varför finns det ingen som är någorlunda normal?
  • Topcom
    C060908 skrev 2009-12-17 19:00:49 följande:
    Hmm.. June verkar ju vara den bästa tror jag som är lugnast.. Sen gillade jag Camilla innan hon som har tre pojkar och en flicka. Men jag blev lite fundersam när hon i ett avsnitt låter ungarna hoppa i sängen som står brevid 3 HELT öppna fönster barnen var då 1 år och 3 år.. Kanske bara jag som är höns mamma men jag hade aldrig vågat ha det så..
    Hon som hade fått för mycket pengar av soc? Jaa, hon verkar lite korkad.. Men helt okej ändå. Näe, det låter lustigt att hon låter sina barn hoppa i sängen ens :O
  • Topcom
    AmandaBrun skrev 2010-01-13 11:18:35 följande:
    Ja Laylas mamma verkar vettig, men är tråkig att följa bara.... Tänkte på avsnittet när blondo super till med hennes sk "väninnor" 8 dvs tjejer som bara snackar skit om varandra när vederbörande inte är med ) , är det bara jag som fortfarande kan gå runt och störa mig på brunetten som lebbade o hade sig i soffan? Riktigt obehaglig brud! *ryser*
    Jag tycker det är vidrigt. Hon hade ju också unge och deras barn kommer antagligen se de här avsnitten en dag. Jag hade inte velat se min morsa så, fyfan. Har ni sett de tidigare avsnitten på de här säsongerna?
  • Topcom
    AmandaBrun skrev 2010-01-13 11:25:05 följande:
    Jag har nog sett de flesta avsnitten av den norska serien tror jag!
    Jättesynd att inte säsong ett och två ligger uppe längre:( Det går ju att köpa dem men då får man inte med svensk text..
  • Topcom
    Arentorpbebis skrev 2010-01-13 11:47:24 följande:
    i vilket avsnitt hände detta snusket?
    Kommer inte riktigt ihåg vilket avsnitt, men de sitter vid ett bord då de börjar prata om att kristine är "deras lilla tjej". Skitlöjligt. Aron ringer och hon är skitotrevlig.
  • Topcom
    mamma hampus skrev 2010-01-13 15:42:59 följande:
    GullpuckotMe ingen aning när det skall börja men får hoppas att det börjar snart Allmänt: Blir så förbannad på Kristin"blondinen" när hon och släktingar/kompisar och de pratade om att ge Leanna ett halsband.Som mamman sa "men ja då" man köper ju saker åt barnet på dop inte till mamma eller pappan.Vilket svar då när en berättade att det är ju till barnen man köper till inte till någon annan."Vad har hon för nytta av det då?"Alltså var har Leanna för nytta av ett halsband när hon är så liten det är ju bättre att ni köper något till mig i stället" det var väl så hon ville ha. Jag vet att min son fick halsband när han döptes och det har haft någon gång på sig men jag har sparat allt.Det är ju roligt för honom sedan tycker jag i allafall
    Den bruden är SÅ BORTSKÄMD BORTSKÄMD BORTSKÄMD! Crap vad pinsamt att spy ur sig "MEN JAG DÅ?!". Pinsam tystnad eller vadå? Det är inte hon som döps, det är en annan persons dag.

Hon säger helt allvarligt att hon skiter fullständigt i skolan. Men hur hade hon tänkt att hon ska kunna hjälpa leanna i framtiden m. läxor och annat om hon inte ens kan själv? Man går ju efter vad föräldrarna tycker och tänker och med den livsfilosofin som hon har så..
  • Topcom
    C060908 skrev 2010-01-13 17:01:39 följande:
    Roligaste tyckte jag var att hon sa att hon ville gifta sig med han Aaron och få fler barn. Mmjo vi får väl se om han verkligen vill det han verkade inte så jätte intresserad av dopet ens.. Och när hon berättade om sin förlossning inför alla hans kompisar.. Lite obekvämt verkade det vara för honom ändå fortsatte hon berätta att läkarna bara brydde sig om Leanna och inte om henne under förlossningen.
    Hahaha, de har knappast ett romantiskt förhållande till varandra =/ Jag fattar inte varför de ens skaffade barn från första början. Stackars aron som måste vara kopplad till henne resten av livet!

Jaa, vem tar ens upp en sån sak? Skitpinsamt!
  • Topcom
    AmandaBrun skrev 2010-01-13 18:06:52 följande:
    Ja men du hon har ju en plan! Hon är ju med i TV nu och någon borde ju nappa på hennes strålande vackra utseende samt kloka värderingar och uttlanden. Hon ska ju bli känd!
    Ooh förlåt, kopplade inte riktigt hennes modellutseende till det kommande kändisskapet som hon nu måste förbereda sig inför!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark