-
Jag ser också bara säsong 3, nu loggade jag in också.HannaS86 skrev 2010-05-12 23:06:50 följande:Jag har en fråga angående Unga Mödrar Norge. Jag började titta på det från början med första säsongen för några dagar sedan och då fanns 4 sidor med avsnitt på kanal 5 play men igår när jag skulle fortsätta se så finns det bara en sida med avsnitt och endast säsong 3. Kan ni se säsong 1 och 2 på kanal 5 play?
-
Isanje skrev 2010-05-12 23:10:48 följande:nej pappan till barnen han är militär juOkej, ja typiskt karlar och störa i bra program aja jag fick ju iaf till att vi kunde äta vid tv:nxXMaLoXx skrev 2010-05-12 23:11:47 följande:Nej hon skulle ta adjö av tvillingarnas pappa. Han jobbar ju på jylland om jag inte minns fel.
Fast han satt med ryggen emot så han uppfatta aldrig vad jag spana på
-
Jag tror Stine får en tjej, och camilla en pojkemamma hampus skrev 2010-05-13 13:20:18 följande:Ja gissar på också en kille Vad tror ni hemma hos Camilla då det är ju snart dags... kommer inte ohåg om de hade kollat upp men det pratar om lillebror och bebisen i magen.. Om jag skulle få ett syskon till min son skulle jag inte kolla upp det,e det någon av er som har kollat könet någon gång?
Jo visst tittade de väl könet, har något svagt minne av att därför säger lillebror.
Vi tittade med Elin nu på rul men var bara i 16+3, men hon bm sa till 99% en flicka men jag var inställd på att vi kunde få en till liten kille eftersom det var så tidigt. Men visst köpte vi flickkläder även ett set med pojkkläder. -
Programmen på kalnal5play är det de som gick på tv?
-
Var är hennes mamma? Hon var ju med i början när hon var gravid sedan flyttade hon till mödrahemmet? Har de ingen kontakt nu?
-
Ja så kanske det var, tyckte de hade en märklig relation när mamman låg och sjöng vid magen på kvällen. Sitter och väntar på att dottern sova och hoppas det dagens avsnitt kommit in
-
Ja, jag kände igen mig i Camillas situation vi har det likadant med sonen och allt började när han började på 3-5 avdelningen innan åt han allt.
Malou-Stella, mamman borde kasta ut henne och behålla Tino. Får se vad pappan anklagar henne för i morgon. -
Inge, var det en ny pojkvän hon skulle presentera i morgon eller var det samma?
-
Sverige är ett av få länder som har barn bakåtvända efter babyskydd.
Det går på kanal5play -
Ja likaså England.
-
Hon försökte reparera, fick umgänge med honom om det var några timmar en dag i veckan/månaden minns inte.Livisu skrev 2011-05-15 00:52:30 följande:Men det har ju bara gått två år (när det spelades in)! Det är inte försent att reparera relationen, åtminstone inte för att få till något slags umgänge.
Hon har ju en bok hon skrivit i, som han ska få sedan när han är äldre. Pappan blir nog inte så poppis. -
Åå jag har missat!
-
Angående hon med sonen mikkel, var ju hon med i förra säsongen då flyttade hon ju ihop med Peter (han som var tillsammans med Christina och sonen Lukas) Men efter det har man väl inte sett något?
-
Katarina heter väl hon som flyttade ihop Peter?