Inlägg från: Orion87 |Visa alla inlägg
  • Orion87

Unga mödrar Danmark

sasssyy skrev 2010-05-10 17:46:28 följande:
    nää stor mage har hon .. men det är ju bebis i.. då tycker jag hennes haremsbyxor är värre... stilakuten måste ringas *S* jag veeet att det är inne men jag tycker det är fult.....
    ja själva magen syftade inte jag på, utan det var från midjan och ner. men det kan ju vara byxorna som gör det.
  • Orion87
    Buggster skrev 2010-05-11 16:02:29 följande:
    såg ut som hon hade paket med tabletter på bordet framför sig igår. Jag gick på jättestarka, men blev istället så dåsig så jag sov dygnet runt, och de hävde bara kräkningarna för mig, hjälpte inte mot illamåendet, så jag var lika matt och hade lika mycket näringsbrist som innan. Kan vara så för henne med kanske?
    ja det hade hon, hon hade även seaband runt armleden.
  • Orion87
    livet med barn skrev 2010-05-12 13:34:09 följande:
    som sagt inte direkt incest men det kändes inte helt ok att dom sov i samma "säng" och att hon höll på att gulla med hennes mage men som sagt, det är MIN åsikt inte allas
    tycker ändå att incest är helt fel ord.
    Obehagligt kanske jag skulle kunna kalla det
  • Orion87

är det bara för mig som det står på kanal5 att dem lagt ut DAGENS avsnmitt men intre gårdagens?!?!

• Orion87
    AmandaBrun skrev 2010-05-20 15:49:46 följande:
    Här har man missat Mån, Tis OCH Ons avsnitten. DETTA ÄR INTE OKEJ. Ge mig smisk allihopa.
    det ÄR okej eftersom det varit/är så fint väder
  • Orion87
    AmandaBrun skrev 2010-05-20 15:58:02 följande:
    Är det okej även om jag inte varit ute? NEJJ. Jag ska ha smisk.
    då är det inte okej tyvärr :( :p Hehe. tur att kanal5play finns.
  • Orion87

har man fått sett christina (peters ex) nånting eller har dem endast visat peter och hans nya?

• Orion87
    AmandaBrun skrev 2010-05-21 09:50:20 följande:
    Ja man fick se några korta, äldre klipp med henne! Nagel-Christina for president.
    ja, haha hon är/var ju en av de intressantaste att följa.
    Skulle va kul om man fick se henne berätta om separationen.
  • Orion87
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-21 12:40:52 följande:
    Pillarbox och Zeppa - välkomna! Pillarbox - Jag har inte sett alla avsnitt senaste säsongen men man får åtminstone se camilla med Oliver och Malou Stella
    och sen katerina (eller heter hon katarina) som har mikkel
  • Orion87

har inte sett dagens avsnitt men antar att hon har en ny igen? Stackars Tino han lär ju bli förvirrad.

• Orion87

var det inte nån här från tråden som skulle ringa och kolla upp när de börjar? hur gick det, vad sa dem?

• Orion87
    Elins mamma 2010 skrev 2010-11-17 22:09:40 följande:
    Nu har jag fått svar från kanal 5. Det är inte bestämt när programmet ska börja sändas igen men de skriver det på hemsidan så snart det är bestämt.
    great
Svar på tråden Unga mödrar Danmark