Unga mödrar Danmark
men de måste väl gå bra för hanna på det där hemmet? hoppas att hon visar att hon är en bra mamma som klarar sin bebis =)
men de måste väl gå bra för hanna på det där hemmet? hoppas att hon visar att hon är en bra mamma som klarar sin bebis =)
så vad gör MS hela dagarna? om hon inte jobbar eller går i skolan? går inte upp och gör frukost till sin son. kanske hon är deprimerad eller nåt, tycker alltid hon verkar så uttråkad.
tycker hennes mamma borde vara på henne hårdare om att få examen från 9an!
hur söker man jobb utan det? och att man har försökt med det 5 gånger....? blir lite mörkrädd när jag tänker på hennes framtid...
haha! när hon med bilen skulle ta ut nyckeln, pratade om att hon tyckte hon hade rätt till lån och även när hon ringde olika banker så spelade de ju nån töntig musik. typ som när hon är lite "korkad" så spelar de den musiken... fler som la märke till det? =)
i en annan tråd skrev nån att de måste ha nån diagnos... kan hålla med, är man 20+28, är man inte tonåring utan vuxna och kan städa efter sig om allt är som de ska.
har för mig att om man är gravid ska man hålla sig från kattbajs? de är nåt konstigt som kan skada fostret?
precis sett dagens avsnitt. OMG vilket triangeldrama! stephani verkar ha det väldigt jobbigt. får lite mer sympati för henne nu när man vet vad som hänt henne.
haha, kul att de den nya paret med sonen lucas. då pappan kom hem och såg att det var smulor i soffan. lite kontrast till D-L och hennes kille och hur de har det hemma...
om det bara var ett litet rivsår hon blev anmäld för, kan hon inte anmäla den som anmälde henne? känns ju väldigt onödigt att socialen ser på sånt...
Jag tycker synd om Natasha Nikita, av det man ser verkar hon vara en bra mamma som sätter lille Remi i första hand och hon vill verkligen klara sig själv.
inte kul avsnitt igår. fattar inte varför de inte fick behålla dottern på bb? bebisen behöver ju närhet, det måste redan finnas en familj som ska ta hand om rosa?'
kan hålla med om att det verkade rörigt att de inte visste när soc skulle komma. men de har ju vetat om länge att det låg i luften att de inte skulle få behålla dotter. riktigt märkligt att kompisarna med alla djuren flyttade in...
angående NN, rökning och psd och andningsuppehåll ökar ju med rökande föräldrar... ingen som sagt det till henne!? hpn har inte reagerat själv tidigare om hennes son slutar andas flera gånger i veckan? kollar man inte upp det på direkten om det händer? det kan ju vara en orsak till att socialen inte tycker hon tar hand om sin son om hon inte tycker det är konstigt att han slutar andas.
och varför tuggar hon tuggummi hela tiden? ser så nonchalant ut när hon satt hos läkaren. det är ju knappast nikotintuggummi... klagar på henne nu, men det där med rökning och att sonen slutar andas gillar jag inte!!