Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

Unga mödrar Danmark

Stines polare här kan ju alltid tipsa henne Flört haha!

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll

hon har ju malou stella som vän med men ser inte ut som henne heller på bilden Förvånad

• Rocktroll

googla bilder på malou stella så får ni se skumma bilder :P

• Rocktroll
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-02 15:46:21 följande:
    ja man fick se väldigt mycket av henne...
    minst sagt :P
  • Rocktroll
    sasssyy skrev 2010-06-02 17:56:27 följande:
    tvillingföräldrarna framställs ju.. (eller är dem) verkligen som dumma.....de förstår verkligen inte alls vad dopet innebär.. har de ens förstått att de faktiskt ska döpa barnet i kyrkan undrar man ju... herreminje..
    Jag tror att det är väldigt många som egentligen inte VET dopets innerbörd utan döper för att det är tradition osv. Varför förstår jag inte...som för övrigt inte har döpt dottern.
  • Rocktroll
    annakohler skrev 2010-06-05 06:49:28 följande:
    varför blev du chockad av henne?? eftersom hon är ny i köpenhamn så är hon som hon är
    Hon blev väll mest chockad över att peter är ihop med en annan ung mamma antar jag.

Är hon som hon är? vad menar du med det?
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll

Måste bara få det klargjort....är det så i danmark att barnets namn inte registeras innan dopet? för alla som döper i programmet säger ju att NU får barnet/barnen sitt namn innan var dom namnlösa. Innan när jag frågat här så har några sagt att det kanske är så i danmark och det brukar ju tydligen hänga danskbor här så dom kanske kan svara ^^. Sen kan det väll inte vara så att gudmor får vårdnad om barnet om något händer?? så är det ju inte här iaf. Om det inte är så tycker jag man ska ta reda på vad ett dop innebär.

• Rocktroll
    Anonyhm skrev 2010-06-07 17:20:21 följande:
    Jag tycker att det är så jävla löjligt att tvillingmamman ska döpa sina barn när det enda hon gör hela tiden är att håna dopet, den kristna tron och allt som har med dopet att göra. Nej, man behöver inte döpa sina barn i danmark. Det är ett fritt val precis som i Sverige. Hon hånar och skrattar och när prästen var där var hon ännu värre. Hon borde skärpa sig. 
    Håller med dig. Vi döper inte våra barn och är själva inte med i kyrkan men vi respekterar åtminstone kyrkan och de som har den kristna tron. Tycker det är ganska lågt att håna dom som faktiskt är troende.
  • Rocktroll

Måste bara säga att jag är superimpad av stine Glad hon hade väll inte ens bedövning och är hur lugn som helst. Ligger bara och ler Glad Så minns jag inte min förlossning haha Tungan ute

• Rocktroll
    bara lilla jag skrev 2010-06-07 17:36:28 följande:
    söt bebis men det var inte många apgar poäng på honom.. blev lite nervös när han kom  ut han var ju så otroligt blå nästan svart
    Ja det tänkte jag med på Rynkar på näsan ska bli intressant att se hur han ser ut skär och avtorkad.
  • Rocktroll
    sasssyy skrev 2010-06-08 17:03:23 följande:
    men vad är det för jäkla beige tatuerare hon gick till.. hon den tråkiga.. han tar ut typsnittet via Words på datorn!?!?!?!?!?

En seriös tatuerare skriver ju själv och gör den personlig.. har aldrig varit med om något sånt tidigare och jag har MÅNGA tatuerade kompisar.......
    Ja jag vet nog knappt ingen som har texten MOT sig för att text är oftast vänt så att allmänheten läser det rättvänt. Jag är ändå rätt så tatuerad kan man säga Tungan ute

Jag är nog förresten i samma hårklass som de unga mödrarna haha. Brukar ha massor av olika fäger,.senast var det lila men nu har jag svart med hör och häpna clip on löshår. Det är faktiskt väldigt smidigt när man bara vill vara långhårig då och då och inte vill eller kan punga ut flera tusen på permanent löshår Tyst
  • Rocktroll
    Barbiegirl skrev 2010-06-09 11:43:27 följande:
    Hehe.. han har sin studio i göteborg,å ja han är bra,men inte får man rabatt eller så av honom,inte ens släkten =(
    Det var det snålaste Tungan ute min tatuerare (också i göteborg) skissar en del på frihand däribland text som jag tatuerat ingen word där inte.
  • Rocktroll
    Barbiegirl skrev 2010-06-09 13:49:53 följande:
    Nä har inte sett ngn riktig tatuerare som använder sig av word,men han som gjorde det kändes ju inte riktigt som en riktig seriös tatuerare eg,det är vad ja tycker..(vart i gbg då..?)
    Buzzstop 28 i gamlestan Tyst rekomenderas varmt. Väldigt seriösa.
  • Rocktroll
    msister skrev 2010-06-09 20:28:17 följande:
    Kanske är Jacob rädd för att förlora ännu ett barn och behöva slita ännu mer på det ansträngda förhållandet? När dom äntligen har kommit upp på banan igen, utbilda sig och gifta om sig så kan jag förstå att hans reaktion. Jag förstår Rebeccas reaktion, hon får bevis på att hon fungerar som hon ska efter allting och jag förstår hans rädsla, som ger sig uttryck i ilska, över att kanske förlora båda barn och fru.
    Dom borde kanske leta upp den där terapeft (stavning?) igen?

MS vill jag bara erbjuda lite hjärnceller eller slänga in i ett riktigt liv för en människa med mindre verklighetsförankring har jag nog aldrig sett. Kanske skulle ha varit nån amerikan i Jay Lenos program. Hette det Jay walk? När dom ställde allmänbildade frågor till vanliga amerikaner...
    Åhhh jay walking är så jäkla bra haha Tyst dumma amerikaner Hjärta
  • Rocktroll
    Anemia skrev 2010-06-14 18:02:19 följande:
    Eller så snortar hon....

Inget förvånader mig ang de unga mödrarna. Som att hon ville ha barn med den nya killen Martin, och skulle hon bli gravid nu skulle hon behålla barnet. Gissar att hon är gravid innan veckans alla avsnitt är visade!
    Nä men seriöst pratar man om barn med en nybliven pojkvän? Jag och sambon börja prata barn när vi förlovat oss Förvånad

Man fick förresten inte se om natascha skulle få en flicka för barnet låg med benen i kors.  Hon verkar ju ganska pantad rent ut sagt, jag kan förstå om man vill ha en flicka men verkar ju inte ens glad för att barnet i magen var friskt. Att det var en flicka eller inte var det enda viktiga.
  • Rocktroll
    hysteria skrev 2010-06-15 12:55:32 följande:
    Fattar inte att hon inte skäms, Och att hon kommer fortsätta tills hon får en flicka, Var ska hon göra av pojkarna då? Blev däremot impad av vilken ordning dom hade hemma det är inte så vanligt bland de unga mödrarna :) Hoppas hon får en flicka så märker hon snart att det inte är så stor skillnad på känslorna.Och sen slipper hon sätta massa oönskade pojkar till världen
    Hon kan få låna mitt yrväder till dotter så får hon se att flickor inte är så lugna och beskedliga !Tungan ute haha! Och ändå är inte min tjej i trotsåldern än, hon är bara BUSIG. Men dom verkar ju inte ha pli på lilla Lucas, uppfostra ungen god damnit.
  • Rocktroll
    sasssyy skrev 2010-06-15 13:48:04 följande:
    ursäkta mig men det var nog det dummaste jag har hört på länge... han är inte mer trygg bar för att mormor också har vårdnaden, snarare blir det ju tvärs om... han kommer inte veta vem som är mamma och mormor.

MS behöver få en rejäl åthutning att hon ska skärpa till sig och bli vuxen och hennes mamma behöver en lika stor åthutning att backa och sluta dalta med sina jäkla kids... ungarna är ju helt handlingsförlamade för guds skull... MS mamma är en typisk sådan förälder som är mer beroende av barnen än vad barnen är av henne och därför gör hon dem handikappade för att känna sig behövd....

MS är den som mest av alla behöver sättas på mödrahem, risken är ju dock att Tino tas ifrån henne då om hon beter sig som hemma där det hela tiden finns någon som räddar henne....
    Tänk om det var hennes och inte Hannas mamma som var döende??? Jösses säger jag bara...

MS beteende kan skyllas i mesta mån på hennes morsa som inte fixar det där med att vara konsekvent.. HUR MÅNGA gånger har hennes mamma sagt "nu får MS fixa det här själv jag tänker inte rädda henne" och sen vips flyttar MS och tre dagar senare bor hennes mamma på samma gata och fyller MS kyl och frys!?!?!??!?!

Huvva.. nää ingen gemensam vårdand om Tino.. inte ett barn till som blir förstört.. flytta Tino så långt bort från tanten som möjligt säger jag bara
    Ja morsan (mormor) skrev ju t.om för och emot listor med att flytta Förvånad då lär man ju verkligen inte sina barn att vara självständiga. MS är ju inget barn längre heller hon börjar iaf till åldern bli vuxen så väx upp och visa det.
  • Rocktroll
    Dallandra skrev 2010-06-15 14:32:47 följande:
    Jag har också tänkt på att det ser ut som att Maja har haklapp på sig hela tiden, undra varför Mina töser har bara haft det som bebisar när de hållit på att tänder och säcklat mycket....
    Hon kanske håller på att få tänder (??)
  • Rocktroll

Här får man iaf visa körkortet när man provkör bil Förvånad hon är ju helt pantad som satsar på en ny bil när hon går på soc och redan har 25 000 i lån. Här får man väll knappt äga en bil om man går på soc, iaf inte en ny.

• Rocktroll
    sasssyy skrev 2010-06-15 17:37:38 följande:
    ja och det var väl bara avbetalningen på HANDPENNINGEN hon snackade om.... resten då??
    precis..undra om hon vet vad amortering+ränta+bensin m.m kostar Förvånad

Och seriöst natasha ger sin son chocklad och cola till frukost Rynkar på näsan vill bara ge ungen en stadig frukost.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark