Unga mödrar Danmark
Fy fan va sur jag blir på kanal5play.
De kommer ju fan aldrig upp! I torsdags var de ju åxå problem, samma sak gäller nu med uppläggning av Håkans Bar. MORR.
Jag har ju väntat på detta
Fy fan va sur jag blir på kanal5play.
De kommer ju fan aldrig upp! I torsdags var de ju åxå problem, samma sak gäller nu med uppläggning av Håkans Bar. MORR.
Jag har ju väntat på detta
Men fy fan vva irriteradd jag är på kanal5play nu. Inte heller ida har dom lagt upp avsnitten.
Snälla hjälp mig skriva o säga vad ni tycker om de
Grejen e att de gånger jag kollar på kanal5 så kollar jag alltid kl 19 typ o de har alltid funnits innan.
Nu va de inte upplagt förens i förmiddags.
Så snälla hjälp mig klaga
Snälla ni andra trogna Unga mödrar kollande.
Hjälp mig med o skriva o klaga till kanal5plays hemsida.
Jag har missat avsnitten från igår och idag pga att dom ej kommit upp.
Är vi många som skriver så kanske dom tillslut tar tag i saken.
kanal5play har märkt alla fyra senaste avsintten fel! så jag har sett dom alla i helt fel ordning. 20 är tex avsnitt 17 där. dålig stil ännu en gåäng av dom
Alla avsnitt mellan 17-20 ligger helt fel. De enda jag vet är att avsnitt 20 är der dom döpt till avsnitt 17 på kanal5.
MEn 21 har inte kommit än
Någon som vet hur avsnitten ligger på kanal5play? Om dom ens kommit upp o om dom ligger i rätt ordning med rätt namn?
Avsnitten har krånglat den senaste 1,5 veckan.Om dom ens kommer upp så ligger dom helt felmärkta.
Är på o mailar o klagar men hjälper inte mkt om man gör de själv
Men dom som lämnade oliver verkar ju lite sisådär alltså.
Ni minns la att dom gick in o handlade o lämnade kvar han i bilen när han sov tex?
Usch.
Ja men dom båda var ju med. Både mamman o pappan..
Förstår ändå inte hur man kan lämna kvar ett barn i bilen för att dom sover. Enbart lathet.