Inlägg från: emmgus |Visa alla inlägg
  • emmgus

Unga mödrar Danmark

Fy fan va sur jag blir på kanal5play.
    De kommer ju fan aldrig upp! I torsdags var de ju åxå problem, samma sak gäller nu med uppläggning av Håkans Bar. MORR.

Jag har ju väntat på detta

• emmgus

Men fy fan vva irriteradd jag är på kanal5play nu. Inte heller ida har dom lagt upp avsnitten.
    Snälla hjälp mig skriva o säga vad ni tycker om de

• emmgus

Grejen e att de gånger jag kollar på kanal5 så kollar jag alltid kl 19 typ o de har alltid funnits innan.
    Nu va de inte upplagt förens i förmiddags.
    Så snälla hjälp mig klaga

• emmgus

Snälla ni andra trogna Unga mödrar kollande.
    Hjälp mig med o skriva o klaga till kanal5plays hemsida.
    Jag har missat avsnitten från igår och idag pga att dom ej kommit upp.
    Är vi många som skriver så kanske dom tillslut tar tag i saken.

• emmgus

kanal5play har märkt alla fyra senaste avsintten  fel! så jag har sett dom alla i helt fel ordning. 20 är tex avsnitt 17 där. dålig stil ännu en gåäng av dom

• emmgus

Alla avsnitt mellan 17-20 ligger helt fel. De enda jag vet är att avsnitt 20 är der dom döpt till avsnitt 17 på kanal5.
    MEn 21 har inte kommit än

• emmgus

Någon som vet hur avsnitten ligger på kanal5play? Om dom ens kommit upp o om dom ligger i rätt ordning med rätt namn?

• emmgus

Avsnitten har krånglat den senaste 1,5 veckan.Om dom ens kommer upp så ligger dom helt felmärkta.

Är på o mailar o klagar men hjälper inte mkt om man gör de själv

• emmgus

Men dom som lämnade oliver verkar ju lite sisådär alltså.
    Ni minns la att dom gick in o handlade o lämnade kvar han i bilen när han sov tex?
    Usch.

• emmgus

Ja men dom båda var ju med. Både mamman o pappan..
    Förstår ändå inte hur man kan lämna kvar ett barn i bilen för att dom sover. Enbart lathet.

Svar på tråden Unga mödrar Danmark