-
Jag har inte ens tänkt tanken att kolla upp dem på FacebookAnonyhm skrev 2010-06-09 20:33:20 följande:Intressant detta med de unga mödrarna. Jag tycker att det är direkt obehagligt att det verkar finnas folk som aldrig träffat dem, pratat med dem eller känner dem öht som förföljer dem på t ex facebook. Eller så är det jag som är gammal.
-
Ja gud, tvillingarnas mamma är ju för tragisk. Han verkar ju helt sex besatt och hon liksom övertala sig själv att det är vad hon oxå vill.Dallandra skrev 2010-06-10 11:22:33 följande:Jag kan inte låta bli att fundera över om tvillningpappan "fixar" till sig inför sin fru... man får intrycket av att han inte är så engagerad i deras familje eller förhållande alls. Så varför ska hon lägga ner massa tid och pengar på att göra sig sexig när han bara vill ha ett snabbkn*ll.... Känns som att mamman kanske är orolig över deras förhållande och är lite desperat...
Eller så vill hon bara ha lite vild och hämninglös sex
MS *suckar och himlar med ögonen* man kan ju inte anklaga henne för att vara för ambitös i alla fall
Vilken tur att Majas mammas träff uppfyllde alla hennes kriterier
Men hade han tajta jeans med hängröv?? Känns som en svår kombination
När hon gjorde i ordning sig till daten sa hon att hon inte vill se ut som 35, fet och färdig eller något sådant. Tack för den!! Jag är t.o.m 36 år
Riktikgt tragiskt hur hon gör sig till för mannen som bara vill en sak.... -
Näe fast fy vad elakt. Man får inte gå till personagrepp på det viset. Han må vara en idiot men att håna någon för acne är riktigt taskigt. Man ska inte kasta sten i glashus!!!Anonyhm skrev 2010-06-10 17:36:10 följande:Ja. Och då menar jag utöver oljefilmen som verkar täcka hans ansikte. För helvete pågadrul ta en dusch och bete dig som en man typ. -
Har ni tänkt på att tvillingmamman jämt har en disneyfilm på och barnen i babysitter framför TV´n medan hon och maken röker på balkongen (om förövrigt är inglasad, gissa hur mycket rök det luktar inne i lägenheten)
-
Ja fast hon rörker ju medans hon bär på barnetSupermamman71 skrev 2010-06-13 18:16:48 följande:Fast de röker inte i samma rum som barnen och bara det är ju en stor eloge för att vara i Danmark
-
Ni som tror att "Danskar" generellt röker inne och medan de är gravida. Så är det inte i normala sociala grupper. Men då våra kära "unga mödrar" är just UNGA och de flesta från en lågre social grupp så röks det mer än normalt. Men "normala" Danskar röker varken inne eller när de är gravida...men det är vanligare än i Sverige ändock.Supermamman71 skrev 2010-06-13 18:16:48 följande:Fast de röker inte i samma rum som barnen och bara det är ju en stor eloge för att vara i Danmark -
Så ser tvillingvagnarna ut i Danmark. Vet en trillingmamma i Sverige som hade sina trillingar i en tvillingvagn från DKDallandra skrev 2010-06-14 14:54:00 följande:Jag tror att båda bebisarna sitter lika mycket framför tv:n i sina babysitsar... tyvärr.
Känns sorligt att hon favoriserar pojken så tydligt, att hon t.o.m döper deras fotoalbum så olika
Måste bara kommentera vagnen hon har.... den är helt gigantisk!!!
måste vara opraktiskt att ha en sådan enorm vagn.....
-
Det är ju underbart!!! Det är därför jag kollar...för att de finner dessa puckon.Anonyhm skrev 2010-06-14 19:22:40 följande:Men vad var det för jävla pucko de hade släpat fram idag?? Hon vill inte ha en pojke så till den milda grad att hon inte ens blir glad över att få höra att barnet är friskt!! Det var det enda som rörde sig i mitt huvud inför RUL. Jag ville bara veta att bebisen i min mage mådde bra. Visst får man önska men om man önskar sig ett kön så jävla intensivt att man blir direkt förkrossad och bara kan tänka på att försöka igen om det inte blir "rätt" då är man fan inte mogen för barn.
För övrigt höll jag andan när de lät sin son stå på huvudet ner i sängen med haklappen fastknuten runt halsen osv. När pojken blev arg och slog på saker var det ingen som frågade vad det var....Vart fan är soc här?? Upptagna med att klaga på Hannas mobil?? -
Stine är bara rolig när hon är så där gnälligHelennnna skrev 2010-06-14 19:39:57 följande:Ja hon och Hanna.
Mina favoriter.
Jag blundar för att Stine är lite gnällig, hon är en jätte bra mamma och hon och hanna verkar vara de mest mogna.
'Älskar Malou Stella som är sådan loooooser att man skrattar. Älskar den nya Natacha för att hon är så korkad och tvillingmamman för att hon är så WT att man blir lite rädd.
Det är därför jag kollar!!! Peter och Christine....ja vad ska man säga.....som handen i handsken. Idioten med Maja....försöke bli modell?? Med det ansiktet....halååå?
Om jag ville se bra mammor som är bra på att ta hand om sina barn kan jag ju lika gärna titta på mina vänner. Jag ser ju aldrig sådant irl som man får se i detta programmet. Hysteriskt kul!!! -
Jag tror inte Stine har ngn depression. Hon får uppmärksamhet när hon mår dåligt. Hon har ju alltid ngt är det inte ätstörning så är det problem med grav osv. Hon verkar njuta av att må dåligt på ett konstigt sätt....då får hon uppmäårksamhet och ngn tycker synd om henne. Jag tror det är ett psykiskt problem hon har och inte depression.
-
Heheh....ja det är bara att säga till en läkare att man är olycklig och känner sig deprimerad. Så säger läkaren "du är nog deprimerad"annakohler skrev 2010-06-15 09:02:30 följande:det är ju en läkare som har bekräftat depressionen
Hon vill ju ha sjukdomar så folk ska tycka synd om henne. Det är en helt egen sjukdom i sig. Kallas hypokondri.
-
Ja vart tog hon vägen?annakohler skrev 2010-06-22 08:26:35 följande:är det några mer än Nadia (cancer) som har en blogg -
Jag har faktiskt inte sett dessa avsnitt som visas nu...är de verkligen gamla? Tycker det är synd att bara ett avsnitt visas per gång.Princess Sophie skrev 2010-10-21 11:15:47 följande:Saknar verkligen de unga mammorna i Danmark nu är det ingen annan som gör det? Inte roligt att se avsnitt av norska unga mammor med tanke på att det är gamla -
Ja var är hon den blonda.....älskade att "hata" henneMuM2girls skrev 2010-10-21 12:50:02 följande:Ja de norska är väll rätt nya avsitt, jag har aldrig tittat på dem förrut, sist norska gick var ju när hon bloda model mamman var med, och hon som hade haft canser. Debörjade Norska med repriser men sedan helt plötsligt var ju det avsnitt jag aldrig hade sätt iallafall!!
Vist saknar man Danska unga mödrar me, bara vänta och se om det kommer nya avsitt:D
-
Hehehe...men det är ju roligt.,...de som är för seriösa är tråkiga.MuM2girls skrev 2010-10-21 14:35:11 följande:Hehe, ja hon var lite konstig hon!! Min mamma följer norska unga mödrar och sa att hon verkade inte ha alla hästar hemma, hehe. Iallafall inte om hon är som i serien!! -
Jag skulle ockå vilja läsa deras bloggar. Just malou Stella, gudars vad hon var konstig.annakohler skrev 2010-11-10 20:39:00 följande:jag kollade inte in dem gamla är ju inte kul ser mer fram emot dem nya
har malou stella en blogg eller är det någon annan ung mamma ifrån danmark som har det